خوش و بش مربیان سکونشین/ شعار هواداران در بازی بدون تماشاگر!

با وجود این که اعلام شده بود دیدار هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما تعدادی از علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه حضور داشتند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار از ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه امروز در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه شدند میلاد سرلک خیلی دیر از رختکن بیرون آمد که همین موضوع تذکر حمید مطهری مربی پرسپولیس را به همراه داشت. او از ماساژور پرسپولیس خواست تا هر چه زودتر هافبک ملی پوش پرسپولیس را از رختکن خارج کند و به او اعلام کند در کنار بقیه بازیکنان خود را گرم کند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران همراه با مترجم خود در ورزشگاه حاضر شد تا بازی را از نزدیک تماشا کند. یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت هنگام برخورد با اسکوچیچ با سرمربی تیم ملی خوش و بش کرد و دقایقی با او گفتگو داشت.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با سیدجلال حسینی دقایقی را به طور خصوصی صحبت کرد.

* کاپیتان اول پرسپولیس در این دیدار بر روی نیمکت نشسته بود تا علی نعمتی و فرشاد فرجی زوج دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل دهند.

خوش و بش مربیان سکونشین/ شعار هواداران در بازی بدون تماشاگر!

* با وجود اینکه گفته می‌شود این دیدار برای تست پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا پشت درهای بسته برگزار می‌شود حدود ۲۰۰ نفر هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که اکثر آنها بوقچی های پرسپولیس بودند و بارها با شعارهای خود عملکرد شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار را زیر سوال می‌بردند. *خطاهای متوالی روی بازیکنان هوادار صدای بوقچی های پرسپولیس را درآورد تا آنها بارها نسبت به این موضوع اعتراض کنند.

* رضا درویش در نیمه دوم یک ردیف پایین‌تر از صندلی یحیی گل محمدی قرار گرفت اما گفتگوی خاصی بین آنها صورت نگرفت.

* حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی نکات فنی را به بازیکنان پرسپولیس گوشزد می‌کرد از محمد عسگری دیگر مربی کادر فنی خواست هنگام هماهنگی با یحیی گلمحمدی برای اجرای تاکتیک‌های درون زمین با وی هماهنگ شود.

* گل محمدی در حالی دستورات خود را به کنار زمین انتقال می‌داد که بوقچی های پرسپولیس شعارهای زیادی را در نیمه دوم سر دادند و بارها رضا عنایتی را به دلیل وقفه بازیکنان هوادار در زمین مسابقه مورد شعار قرار دادند.

* اعتراض به عملکرد داور مسابقه در نیمه دوم شدت گرفت اما یحیی گل محمدی تنها فردی بود که حتی از روی صندلی خود نیز بلند نشد تا حاشیه‌ای جدید برای خود و تیم ایجاد نکند.

* امید عالیشاه پس از ورود به زمین مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر باز بست و بارها از هم تیم‌های خود خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و تا پایان بازی به فکر گلزنی باشند.

* اعتراض‌های مکرر بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا کریم باقری مربی این تیم از روی نیمکت بلند شود و از بازیکنان تیم بخواهد به هیچ وجه اعتراض نکنند. او حتی با سعید آقایی به تندی برخورد کرد و از او خواست روی نیمکت بنشنید و اعتراض نکند.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در ۲۰ دقیقه پایان بازی با استرس بالا و در حالی که صورت خود را در بین دستانش قرار داده بود عملکرد بازیکنان خود را دنبال می‌کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس