کد خبر 1358351
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
اسرائیل سامانه پدافندی «گنبد آهنین» را در مرز غزه در حالت آماده باش قرار داد

رژیم اشغالگر اسرائیل با پیش بینی وقوع یک رویارویی گسترده با فلسطینی ها سامانه ضد موشکی موسوم به « گنبد آهنین » در نوار غزه را به حالت آماده باش قرار داد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «خلیج الجدید» امروز (دوشنبه) به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی اضافه کرد که تشکیلات امنیتی رژیم اسرائیل از رویارویی‌هایی (درگیری فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها) که از دیروز (یکشنبه) پس از هتک حریم منطقه «باب العمود» توسط وزیر امور خارجه این رژیم در قدس اشغالی آغاز شده است، وحشت دارد. 

به گزارش این شبکه صهیونیستی، [ در همین راستا ] مقامات رژیم اسرائیل برای استقرار بیشتر سامانه‌های ضد موشکی گنبد آهنین در مرزهای نوار غزه دستوراتی را صادر کردند.  

یک منبع امنیتی رژیم اسرائیل گفت: در صورت افزایش اوضاع [ درگیری ] در قدس [ بین فلسطینی ها و اشغالگران صهیونیست ]، نوار غزه نیز وارد عرصه درگیری خواهد شد. 

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل دیروز (یکشنبه) به نیروهای خود دستور داد تا برای عملیات «حفاظت حصار ۲» علیه نوار غزه آماده شوند. 

از ابتدای ماه مبارک رمضان، منطقه «باب العمود» شاهد درگیری‌های زیادی بین فلسطینی‌ها و نیروهای اشغالگر رژیم اسرائیل بوده است که در پی تلاش نیروهای پلیس این رژیم برای جلوگیری از تجمع جوانان فلسطینی در این مکان به وجود آمده است. 

به نوشته خلیج الجدید شهرک نشینان و سیاستمداران اسرائیلی در حال آماده شدن برای هتک حرمت حرم قدسی در ماه رمضان هستند که سال گذشته جرقه جنگ در غزه را زد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس