کد خبر 1357228
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
واکنش رسمی فیفا به خبر حذف ایران از جام جهانی؛ ایتالیا جایگزین نمی شود/ شانس با یک تیم آسیایی است

عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال توضیحاتی در خصوص شایعات کنار گذاشته شدن ایران از جام جهانی داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در حالی روز نهم فروردین با برتری ۲ بر صفر تیم ملی ایران خاتمه یافت که این بازی با حواشی بسیاری همراه شد. پس از این دیدار برخی رسانه های خارجی از تعلیق فوتبال ایران و حذف از جام جهانی حرف زدند.

این در حالی است که حتی برخی رسانه‌ها خبر دادند که ایتالیا جایگزین ایران در جام جهانی قطر خواهد شد. اولینا کریستیلین، عضو کمیته اجرایی فیفا در گفت‌وگو با رسانه رادیو اونو ایتالیا در مورد نشست کمیته اجرایی و حذف ایران از جام جهانی گفت: جلسه اجرایی فیفا روز چهارشنبه و  کنگره فیفا امروز در قطر برگزار شد. همه فدراسیون‌ها، از جمله ایران در این نشست حضور داشتند و ما هرگز درباره کنار گذاشتن آنها از جام جهانی بحث نکردیم.

وی ادامه داد: اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد، تیم آسیایی دیگری به‌جای ایران در جام جهانی حاضر می‌شود.

این مقام مسوول درمورد اینکه ممکن است ایتالیا جایگزین ایران شود، گفت: این غیر ممکن است. باید این تفکر را که ایتالیا می‌تواند به جام جهانی صعود کند، از ذهن بیرون کنیم. این اتفاق غیرممکن و یک خیال‌پردازی است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    32 13
    این بازماندگان رومی ها به هر دری می‌زنند که با دوز و کلک به جام جهانی بروند ولی باید خواب ببینند. حتی با وجود حذف روسیه. ولی خودمونیم خیلی زور داره قهرمان جهان و اروپا باشی دوبار پشت سر هم نری به جام جهانی.
    • DE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      4 0
      از محالات روزگاره ایران و حذف کنن. 100 سال دیگه ایتالیا بیاد. حالا یه زمانی تیم خوبی بودهو دلیل نمیشه خارج از نوبت بیاد. تازه، ایتالیا خودش به مقدونیه باخته.
  • DE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    21 19
    شما غربی ها فقط ادای پایبندی به حقوق بشر را در می آورید برای مثال اروپا فراریان اوکرائینی را پناه می دهد اما از طرفی میلیونها یورو برای بقای طالبان بربر به آنها کمک مالی میکند . آلمان درحالیکه سعی می کند میزان مشارکت زنها را در سیاست و مشاغل مختلف بالا ببرد ، 200 میلیون یورو به طالبان که دخترها را از تحصیل محروم کرده ، کمک مالی می کند . زن اروپائی باید شاغل و تحصیلکرده باشد اما زن افغان و ایرانی باید عقب بماند و توسری و شلاق بخورد .. قسم شما را باور کنیم یا دُم خروستان را که بیرون زده و پلیدی و ریاکاری شما را افشا می کند ..رئیس فیفا هم در همین گنداب بزرگ شده ..
    • US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      22 0
      طالبان نیاز به صدقه ندارد. میلیاردها دلار ثروت افغانستان را همین اروپا و آمریکا بلوکه کرده و حالا به عنوان صدقه چند میلیون دلار کمک می دهد برای فریب امثال شما. ضمنا اینکه دشمنان اسلام و خانواده طالبان را بربر بدانند مدال افتخاری است بر سینه آنها
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      23 0
      حکایت دشمنی غرب با ایران حکایت تاریخی و دیرینه ای است که سر در تاریخ چند هزار ساله ایران و غرب دارد باید همه ایرانیان تاریخ مطالعه کنن تا مطلع و آگاه باشند از دشمنی غرب با تمدن شرق ( ایران )
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 3
      حکومت طالبان را امریکا سرنگون کرد ولی ملتی که قوم و قبیله در ان حاکم باشد و مردم متعصب با سطح سواد کم باشند از دست امریکا هم کار چندانی ساخته نبود و در نهایت امریکا هم آنحا را ترک کرد.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      1 9
      طالبان یک گروه بربر افراطی تروریستی است داعش بوکوحرام القاعده تحریرالشام و همه و همه گروه های تکفیری تروریستی خودشون رو به حق میدونن و اصل اسلام !!! طالبان چیزی برای دفاع ندارد ..
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    16 3
    پس قضیه حذف ایران هنوز منتفی نشده است.
    • ناشناس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 0
      اصلا چیزی نبوده جز جنجال خبری تاحالا بخوادمنتفی بشه
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      هنوز امید دارید؟ هه
  • رضا GB ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    5 5
    این ریاض نشنال شایعه درست میکنه
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    10 3
    فیفا مثل آب خوردن تیمهای فوتبال را حذف میکنه همون.کاری که با روسیه و کنیا و پاکستان و .... کرد
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      4 0
      وقتی نسبت به اتفاقی واکنش نشون ندن و در مجمع بحثی صورت نگیره یعنی چیزی نبوده جز جو سازی رسانه های اپوزوسیون. در اینجور مسائلی نهایتا توضیح بخوان یا توبیخ کنن مگه حذف از جام جهانی الکیه؟
  • مهدی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    6 1
    فیفا اصلا قصد حذف ایران را ندارد یک عده ای وطن فروش داخلی وخارجی دارند به این اتش دامن میزنند حتی اگر هم میخواستند ایران را حذف کنند فیفا حق دخالت در امور داخلی ایران راندارد استقلال سیاسی وعزت ملی وتمامیت ارضی ایران بسیار مهمتر از این هست که چهار تا ادم دنبال یک توپ بدوند
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 1
    ایران تبریز جانم وطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس