پژمانفر

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: این کمیسیون به موضوع حواشی ایجاد شده در بازی ایران و لبنان ورود کرده و قطعاً با عوامل ایجاد این حواشی برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: لازم است در وهله اول از رئیس‌جمهور برای سفر به خراسان رضوی تقدیر و تشکر کنم چرا که نکات متعددی از سوی وی مورد تأکید قرار گرفت که امیدوارم با پیگیری‌های معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، عملیاتی و مشکلات خراسان رضوی به ویژه مشهد برطرف شود.

وی ادامه داد: متأسفانه قضاوتی درباره شهر مشهد می‌شود مبنی بر اینکه این شهر امکانات زیادی دارد و پر برخوردار است درحالی‌که این قضاوت سطحی است. مؤید این مسئله آن است که یک‌سوم جمعیت مشهد حاشیه‌نشین هستند و این حجم از حاشیه‌نشینی قابل قیاس با سایر نقاط کشور نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد تصریح کرد: ما در کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود کرده‌ایم و حتماً پیگیری‌های لازم را انجام خواهید داد و قطعاً عواملی که منجر به این اتفاق شدند، معرفی و با آنان برخورد خواهد شد البته ناگفته نماند جریانی وجود دارد که همواره می‌خواهند در کشور حاشیه‌سازی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هاشمی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    برای چی برخورد
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    وقت گل نی انشاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس