اعتراف خبرنگار اماراتی به جوسازی رسانه ای علیه فوتبال ایران+عکس

خبرنگار و مجری سرشناس اماراتی به جوسازی های علیه فوتبال ایران اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه گذشته در ورزشگاه امام رضا (ع) در آخرین بازی از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر میزبان لبنان بود و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی حاشیه هایی در زمینه ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه ایجاد شد. رسانه های سعودی و اماراتی در دو روز گذشته با شیطنت و جوسازی مدعی شدند فیفا به خاطر این اقدام از سوی مسئولان برگزاری مسابقه احتمال دارد تیم ملی ایران را از حضور در جام جهانی 2022 قطر کنار بگذارد.

محمد عواد سرشناس ترین خبرنگار و مجری ورزشی امارات در توئیتر خود اعتراف کرد این اخبار مطرح شده در زمینه کنار گذاشتن ایران از جام جهانی نامعتبر و شایعه است.

این خبرنگار سرشناس اماراتی نوشت: در خصوص اخبار کنار گذاشتن تیم ملی ایران از جام جهانی باید بگویم تمام این اخبار نامعتبر است.

تیم ملی کشورمان در رده بندی جدید فیفا در رده بیست و یکم جهان و اول آسیا ماند تا حضور شاگردان اسکوچیچ در سید 3 در کنار تیم های سنگال، ژاپن، صربستان، لهستان، کره جنوبی، مراکش و تونس قطعی شود.

اعتراف خبرنگار اماراتی به جوسازی رسانه‌ای علیه فوتبال ایران +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 3
    بالاخره آمریکا و نوکرش (فیفا) ورزش ایران را تحریم خواهند کرد. باید در احیای برجام بندی گذاشته شود تا جلوی این موضوع را بگیرد.
  • د IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    تلافی سر کره ای های الکی خوش
  • رضا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 0
    شما خودتان چرا موضوع را به طور شفاف توضیح نمی‌دین چون تناقضات زیادی تو این ماجرا ایجاد شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس