ایکوپرس- کیانوش پورمجیب، قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایرانخودرو در نخستین نشست با مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید افزود: ضرورت دارد به صورت یکپارچه و متمرکزتر از گذشته عمل کنیم تا نتایج کلی منجربه تقویت هر چه بیشتر کیفیت محصولات نهایی و رضایتمندی مشتریان شود.
وی گفت: بنابر فرمان هشت مادهای رییس جمهوری محترم به ویژه بند هفتم آن مبنی بر افزایش کیفیت محصولات تولیدی، بر خود واجب میدانیم تا طرحی نو در انداخته و تمامی اقدامات و برنامه هایمان در راستای مشتری مداری و کیفیت محور باشد.
پورمجیب اظهار کرد: گروه صنعتی ایرانخودرو برای ارتقای کیفیت محصولات و رسیدن به سطح استانداردهای خودروسازان جهانی و بهرهمندی از دانش و فناوری، در سال ۱۴۰۱ برنامههایی را تدوین کرده که بر اساس آن تمرکز گروه در جهت بهبود کیفیت و خدمات خواهد بود. بنابراین در گام نخست، برخی نوسانات مربوط به کیفیت که گاهی رنجش مشتریان را در پی داشته است، به زودی حل خواهد شد.
وی با اشاره به این که ایرانخودرو هم سو با راهبردهای وزارت صمت حرکت خواهد کرد، تاکید کرد: ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایرانخودرو شامل، طراحی و مهندسی، تامین مواد و قطعات، ساخت و تولید و خدمات فروش و خدمات پس از فروش در سال جدید در دستور کار قرار گرفته است. تلاش بر این است که مشتریان ایران خودرو در کوتاه مدت آثار و نتایج اقدامات در ارتقای کیفیت محصولات و خدمات را ببینند.
قائم مقام اجرایی مدیر عامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: بر این اساس، برنامههای ارتقای کیفیت در بازههای زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طرح ریزی شده است؛ به نحوی که برای سال ١٤٠١ تعداد ١٦١ برنامه زیرساختی و سیستمی و قریب به ٥٠ پروژه محصولی در جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات تعریف و در دست اجرا است.
وی تصریح کرد: طراحی و عرضه محصولات جدید با امکانات و تجهیزات به روز از دیگر برنامههای راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو در جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان است.