کد خبر 1314155
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
کشته شدن 1 صهیونیست و زخمی شدن 2 نفر دیگر در تیراندازی شمال کرانه باختری

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که در تیراندازی نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین حومش در کرانه باختری یک صهیونیست کشته و دستکم دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین حومش، واقع بین دو شهر نابلس و جنین در کرانه باختری اشغالی به زخمی شدن سه شهرک نشین صهیونیست منجر شد که یکی از آنها در بیمارستان مُرد.

به گزارش فلسطین الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که نیروهای مقاومت فلسطین به سمت یک خودروی شهرک‌نشینان در نزدیکی شهرک حومش تیراندازی کردند و بلافاصله آنجا را ترک کردند.

منابع صهیونیستی می‌گویند یک بالگرد ارتش این رژیم زخمی‌های حادثه را به بیمارستان منتقل کرد و یکی از زخمی‌ها به دلیل اصابت تیر به ناحیه سینه اش به کما رفته بود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نیروهای زیادی از ارتش این رژیم به مکان حادثه آمده و در جستجوی عاملان تیراندازی هستند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته است که این شهرک نشینان زخمی شده از دانشجویان یک مدرسه دینی یهودی در نزدیکی نابلس هستند.

در مقطع اخیر با گسترش شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی و تعرض رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی، عملیات استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس