زلنسکی نمایه

رئیس‌جمهور اوکراین درباره احتمال وقوع جنگ جهانی سوم در صورت عدم موفقیت در مذاکره با رئیس‌جمهور روسیه هشدار داد.

به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین امروز یکشنبه تأکید کرد شکست تلاش‌ها برای مذاکره با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه به معنی آغاز جنگ جهانی سوم است. 

بیشتر بخوانید:

زلنسکی فعالیت احزاب اوکراینی مرتبط با روسیه را تعلیق کرد

زلنسکی در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «من برای مذاکره با او آماده هستم. الان دو سال است که آماده این کار هستم. فکر می‌کنم ما نمی‌توانیم بدون مذاکره به این جنگ پایان بدهیم.»

او اضافه کرد: «فکر می‌کنم ما باید از هر چارچوب و فرصتی برای فعال کردن امکان مذاکره و امکان گفت‌وگو با پوتین استفاده کنیم، اما اگر آن تلاش‌ها شکست بخورند به معنای آن است که این جنگ، جنگ جهانی سوم است.»

زلنسکی در روزهای گذشته بارها در پیام‌های مختلف خواستار مذاکرات شده است. او در یک پیام ویدئویی روز شنبه هم خواستار گفت‌وگو «بدون تأخیر» با طرف‌های روسیه‌ای شد. زلنسکی هشدار داد در غیر این صورت تلفات «عظیمی» به روس‌ها تحمیل می‌شود.

زلنسکی در پیام روز شنبه مدعی شد: «ما همیشه بر مذاکره تأکید داشته‌ایم. همیشه پیشنهاد گفت‌وگو داده‌ایم و همیشه راهکارهایی برای صلح پیشنهاد کرده‌ایم. الان می‌خواهم همه به خصوص در مسکو صدای من را بشنوند. وقت ملاقات است. وقت گفت‌وگو است. وقت بازگرداندن تمامیت ارضی و عدالت به اوکراین است.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    2 3
    مردک دلقک، هنوز فکر میکنه در کمدی تلویزیونی داره مسخره بازی در میاره.. سرنوشت زلنسکی زدن گرفتن قبضه. ابله دیوانه.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    2 3
    بلوف برای امتیاز گیری
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    4 1
    زلنسکی قهرمان
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 0
    با سلام به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین امروز یکشنبه تأکید کرد شکست تلاش‌ها برای مذاکره با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه به معنی آغاز جنگ جهانی سوم است. زلنسکی در این مصاحبه به شکل برجسته ای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم را در صورت شکست مذاکرات با پوتین گوشزد کرد. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا ماهیت این بحران آستانه جنگ سوم جهانی است؟ چرا همزمان جنگ های که به کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، لیبی و یمن تحمیل شده و بطور طولانی مدت این کشورها را درگیر بحران کرده و باعث ویرانی و نسل کشی در این کشورها شده است ماهیتا فاقد پتانسیل جهانی شدن هستند و متاسفانه بطرز وحشتناکی قلع و قمع می شوند؟ بدون تردید بحران اکراین تنش در ساختار قدرت جهانی و در خصوص متن و محتوی و ماهیت قدرت در سطح جهان است. از این منظر این تنش دستاورد رقابت های کلان نگری و جهانی است و اکراین اردوگاهی برای وزن کشی رقبا است. اما در خاورمیانه کلیت نظام سلطه در مقابل خاورمیانه اسلامی صف بندی کرده و هدف آن سرکوب بیداری اسلامی و محور مقاومت و در نهایت بسط سلطه بر این حوزه تمدنی بی نظیر است. خوانندگان محترم قدر ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه را بایستی با ارزشیابی واقع بینانه حمایت و پشتیبانی کنند‌
  • mojtaba SE ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 6
    واقعا باور کردنی نیست ,که چطور این خود فروخته های بی ارزش تو مردم نفوذ میکنن به عنوان رئیس جمهور و مردم(مردم در سیاست یعنی صغیر) رو به صلاخی و آوارگی میبرن....مردک بی ارزش خودش رو بخریت زده (البته بدستور انگلیس و امریکا) تو 2 سال اخیر خون پوتین و مردم روسیه رو بجوش آورده و روسیه ای که اصلا دنبال جنگ نبوده رو وارد یک جنگ غیرضروری کرده و حالا میخواد با حرف زدن به روسها بگه ,برید بیرون و بذارید ما برنده جنگ اعلام بشیم و هر روسی رو تو اوکرائین بکشیم؟؟؟بشما قول میدم ,پوتین به زلنسکی و مردم اوکرائینی جماعت نشان میده که دیگه کشوری بنام اوکرائین وجود نخواهد داشت ,و هیچ جنگ سومی که راه نخواهد افتاد,بلکه آب از آب هم تکان نمیخوره..خلایق هرچه لایق .اوکرائینیها حتی لیاقت ترحم رو هم ندارن و فاتحه اشون خوندست. پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 4
    جهان هیچ وقت نامردی،بزدلی و خیانت زلنسکی که میتونست شر پوتین خونخوار و جنایتکار رو از روی جهان برداره ولی این کار انسانی رو نکرد فراموش نمیکنه. این نظر براساس میزان تلفات و زمینگیر شدن پوتین که خود زلنسکی گفته نوشته شده.
  • قریشی IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 2
    این بدبخت هنوز در خماری غربگدایی باقی مونده! بیچاره رو جوری خمارش کردن که فکر میکنه اروپا و امریکا در این شرایط اقتصادی ناجور خودشون بخاطر کشور اوکراین با روسیه وارد جنگ میشن!
  • DE ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 3
    این صهیونیست فتنه افروز با اینهمه سلاح های بیولوژیکی! جوری حرف میزنه انگار تخم دو زرده گذاشته! از همه دنیا طلبکاره! خودش از همه بیشتر تلاش میکنه تا جنگ جهانی سوم رو راه بندازه! تا قند تو دلش اب بشه! از خردوقان هم منافق تر اینه!
  • SE ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 0
    پیانو زن بی تنبان چه مهملاتی میبافه
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 2
    اینکه برای مذاکره بال بال می زنه، یعنی پیشبینی نابودی خودش رو داره و غربیها بهش تکلیف کرده اند.
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 1
    دست و پا زدن مثل فریدون
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    چی زدی ؟مطمئن باش تو فقط خودتو و متوهمین مثل خودتو نابود می کنی و البته مزدورانی که حاضرند برای پول آدم بکشند وما بکت علیهم السماء والارض و کانوا ینظرون رو کم ترکو برخوان کو کم ترکو برخوان
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    کثافتهای خود بزرگ بین حنگ در اروپای وحشی را به همه جهان اطلاق می کنید غلط می کنید جنگ می کنید - تو کور خونده ای دلقک مغز فندقی تو فتنه ای بپا کرد برای خوش خدمتی به آمریکا حالا تقاص نفهمی خودت را دار ی مدهی - تو محو شدی دیگه وجود خارجی نداری دلقک بی حیا
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 2
    آخه تو آدمی دلقک کسی باهات مذاکره کنه؟؟! هشت ساله جناب پوتین میگه بیا طبق اون عهدنامه مینسک که خودتون امضاء کردین با این دوتا جمهوری مدعی استقلال یعنی لوهانسک و دونتسک مذاکره کن میگفتی نه، حالا میخوای تاخیر بندازی تو پیشروی نیروهای روس؟ خر خودتی!!!
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    از خودت حرف بزن سیرابی عنتر
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    مورچه هه رو داشت آب می‌برد میگفت آی دنیا رو داره آب میبره!!! خخخخخخ نه دلقک جان، قراره بزودی تو یک نفر و اوکراین شکست بخورین و جنگ تموم بشه، جنگ جهانی نمیشه خیالت راحت!!!
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    سه روز پیش مشخص شد خانم زلنسکی با بچه ها در نیس فرانسه در یک ویلای مجلل زندگی میکنه و زن و بچه های اوکراینی زیر بمب و موشک کشته میشن. عکسش هم دراومد که احتمالا کا گ ب گرفته بود با هک یک دوربین محلی.
  • حمید IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 1
    این دلقک کمدین فکر می‌کنه جنگ در فضای مجازی وگیم بازیه با جنگ رسانه و فضای مجازی فالور جمع کرده نتیجه در میدان مشخص میشه نه در فضای مجازی درود بر پوتین که مانع گسترش ناتو شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس