یمن نمایه

فرستاده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن در دیدار با هیئت مذاکره کننده این کشور در مسقط، پیشنهاد برقراری آتش بس در یمن در طول ماه رمضان را مطرح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن با «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده یمن و برخی از مسئولان عمانی در مسقط دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید:

احتمال اعلام آتش‌بس موقت میان صنعاء و ائتلاف سعودی

بر اساس این گزارش، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد و نیز مقامات یمنی و عمانی در خصوص اوضاع انسانی در یمن به بحث و تبادل نظر پرداختند. نماینده گوترش در دیدار مذکور پیشنهاد برقراری آتش بس در یمن در طول ماه رمضان را مطرح کرد.

پیشنهاد برقراری آتش بس در ماه رمضان در یمن

با این حال، آخرین اخبار حاکی از آن است که دولت نجات ملی یمن و جنبش انصارالله این کشور موضع خود در خصوص پیشنهاد برقراری آتش بس توسط نماینده گوترش را اعلام نکرده اند. این درحالی است که پیشتر اعلام شده بود شورای همکاری خلیج فارس به دنبال برگزاری نشست صلح در عربستان است!

مقامات یمن نیز در واکنش به تلاش‌های شورای همکاری خلیج فارس برای برگزاری نشست صلح در شهر ریاض، خطاب به این شورا اعلام کردند: عربستان سعودی به دنبال صلح نیست و یمنی‌ها با برگزاری مذاکرات در کشور متجاوز مخالف هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    دروبر رزمندگان ودلیرمردان مبارز یمن ال سعود فکر نمی کنم اهل صلح باشد ودروغ می گویند تبعد از ماه رمضان با امادگی بیشتر دست به تجاوز بزنند وتا کنون ان موضوع را اثبات کرده اند ودروغدیگر این که هر وقت در خواست اتشبس کردهاند شاید یمنی ها نقص پیمان نمیکردند وجنایت کاران سعودی به هیچ پیمانی پایبند نبودند وهپچنان به عملیات متجاوزانه خود ادامه می دادند وشاید هم به خاطر موشک ها و پهباده سر عقل امده باشند یا بعضی عملیلت های زمینی ودلت نجات ملی وانصارالله باید هوشیار باشند وامادگی خود را به طور کامل حفظ کنند به امید ظهور امام عصر وریشه کن شدن ستمگران سعودی و امراتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس