کد خبر 1353644
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
مراغه‌چیان: تعویض‌های پرسپولیس به نفع استقلال بود/ با این هوچی گری‌ها نمی‌توانند عملکرد ضعیفشان را توجیه کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تعویض‌های خوب و به موقعی داشت. از نظر من آمانوف می‌توانست از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۸ اظهار داشت: بعد از چندین سال یک دربی جذاب و پر اُفت و خیز را شاهد بودیم. این بازی همه چیز داشت و مهم‌تر از آن حضور هواداران بود که جذابیت بازی را دو چندان کرد.

وی افزود: استقلال تا قبل از دقیقه ۲۰ بازی را به خوبی اداره کرد، اما پرسپولیس از دقیقه ۲۰ به بعد میانه میدان را از آن خود کرد و چند حمله خطرناک روی دروازه استقلال داشت. استقلال در اواسط بازی کمی عقب نشست و همین باعث شد روی یک غافل گیری دروازه‌اش باز شود که این نشان می‌دهد هر تیمی که عقب بنشیند خطر گل خوردن را دارد. استقلال در این بازی ۵، ۶ موقعیت جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد، اما عدم هماهنگی باعث شد موقعیت‌ها از دست برود.

*ژستد با گلزنی در دربی، تمام گل‌هایی که نزد را جبران کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد خارجی‌های استقلال و گلزنی ژستد تصریح کرد: یامگا در این بازی خط دفاع پرسپولس را آزار داد و با نفوذهای بی‌نظیری که داشت چند موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که اگر خط حمله استقلال کمی دقت داشتند می‌توانستند به گل‌های بیشتری برسند.

وی ادامه داد: ژستد در این بازی یک گل ارزشمند زد و تمام گل‌هایی که در طول فصل نزد را جبران کرد و به اولین گلزن خارجی استقلال تبدیل شد. در کل بازیکنان خارجی که به استقلال اضافه شدند در این بازی نقش به سزایی داشتند.

*صحنه‌هایی در دربی رخ داد که اصلاً برازنده نبود

مراغه‌چیان درباره حضور تماشاچیان در این بازی عنوان کرد: حضور تماشاگران در این بازی در جذابیت بازی و روحیه بازیکنان تاثیر زیادی داشت؛ زیرا بازیکنان از حضور تماشاگران انرژی می‌گیرند و یکی از دلایلی که ما بازی خوب دیدیم حضور تماشاگران در این بازی بود. یکسری صحنه در این بازی رخ داد که اصلا برازنده نبود. نمی‌شود با این هوچی گری‌ها عملکرد ضعیفشان را توجیه کنند.

وی در رابطه با تاثیر تعویض‌های مجیدی در روند بازی اظهار داشت: تعویض‌های پرسپولیس به مراتب به نفع استقلال بود و برخلاف آن استقلال تعویض‌های خوب و به موقعی داشت. از نظر من آمانوف می‌توانست از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره سرنوشت قهرمانی لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: دربی حواشی‌های مخصوص خود را دارد و داوری هم خداراشکر ۵۰، ۵۰ سوت زد و چند ایراد داشت که تاثیرگذار نبود. این دربی سرنوشت قهرمان را معلوم نکرد و هر چیزی در ادامه ممکن است و استقلال باید با قدرت در چند بازی باقی مانده ظاهر شوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مافیای لنگ IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    6 5
    لنگ با هوچی گری میخواد صاحب همه چی بشه
  • رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    5 5
    پنالتی استقلال که سوخت یه بازیکن لنگم که بایداخراج میشد. کجاش 50-50بود؟ هوچیگران لونگی ازبس این سالا با داوری امتیازوجام گرفتن که یادشون رفته نتایج توی زمین مسابقه رقم میخوره نه بیرون زمین
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    2 0
    لنگ مساوی کنه یا کیسه چیش توی جیب من و تو میره برادر عزیزم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس