پوتین: هدف عملیات ما رهایی دنباس از نسل‌کشی رژیم اوکراین است

رئیس جمهور روسیه در یک گردهمایی بزرگ اعلام کرد هدف کشورش از «عملیات ویژه» در اوکراین رها کردن منطقه روس زبان این کشور از نسل‌کشی است.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه در یک گردهمایی بزرگ از مردم این کشور به سخنرانی پرداخت.

به نوشته وبگاه شبکه «اسکای نیوز»، پوتین در سخنرانی به مناسبت سالگرد الحاق شبه‌جزیره کریمه گفت: «جمهوری‌های دونباس قربانی دولت اوکراین شده بودند. هدف عملیات روسیه در اوکراین رها کردن دونباس از این نسل‌کشی است».

او در جمع هوادارانش که فریاد «روسیه، روسیه» سر می‌دادند و به گفته پلیس مسکو تعداد آن‌ها به دویست هزار نفر می‌رسد، «یکپارچگی روسیه» از زمان ورود نیروهای روس به اوکراین را مورد تمجید قرار داد.

پوتین همچنین گفت از «خیزش» کریمه پس از ورود به فدراسیون روسیه و تصمیم مقامات محلی برای ایجاد مانعی مستحکم در برابر «نئونازی‌ها» در اوکراین ابراز خرسندی کرد.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به اینکه «تمام برنامه‌ها در اوکراین اجرایی خواهند ش: «سربازان روس شانه به شانه یکدیگر در اوکراین می‌جنگند و از مدت‌ها پیش چنین وحدتی را شاهد نبوده‌ایم».

پوتین: هدف عملیات ما رهایی دنباس از نسل‌کشی رژیم اوکراین است

پوتین: هدف عملیات ما رهایی دنباس از نسل‌کشی رژیم اوکراین است

پوتین: هدف عملیات ما رهایی دنباس از نسل‌کشی رژیم اوکراین است

کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا طی سال‌های گذشته از دولت اوکراین حمایت‌های مالی و نظامی گسترده‌ای داشته و پس از شروع درگیری‌ها در این کشور نیز به حمایت‌های خود در کنار اعزام مزدور ادامه داده‌اند.

پوتین روز چهارشنبه هشدار داد، اقدامات کشورهای غربی از جمله ارسال سلاح و سربازان مزدور به اوکراین، این کشور را به خون می‌کشد.

رئیس جمهور روسیه با محکوم کردن تحریم‌های جدید غرب علیه کشورش به‌خاطر «عملیات ویژه» در اوکراین، این تحریم‌ها را «ضربه‌ای جدی به کل اقتصاد جهانی» توصیف کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    10 11
    پوتین بدون مجوز سازمان ملل هر حمله کشوری به کشور دیگه جنایت علیه بشریت هست و باید در دادگاه جنایت علیه بشریت محاکمه بشی
    • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      0 1
      آره چون سازمان ملل مجوز اشغال فلسطین رو صادر کرده پس نسل کشی فلسطینی‌ها ایراد نداره! سازمان ملل؟؟؟؟؟ واقعا؟!
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    12 6
    دهها میلیون ایرانی اکثرا با حمله پوتین به کشور اوکراین مخالف هستن
    • سرباز شرقی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      9 4
      میلیون‌ها ایرانی هوادار پوتین به خاطر پ چمداری شرق علیه غرب هستند.منظور من مذهبیون نیستن. سکوت هواداران پوتین دلیل بر نبو شون نیست
  • نیما IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    4 3
    اگه بنا به محاکمه باشد اول باید آمریکا سران جنگ طلبش را که با ۳۲۵سال تاریخ ۳۲۲ را به جنگ گذارنده اند محاکمه کرد وا سراعیل سران جنایتکارش و عربستان سعودی سران جنایتکارش
  • نیما IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 2
    اگه بنا به محاکمه باشد اول باید آمریکا سران جنگ طلبش را که با ۳۲۵سال تاریخ ۳۲۲ را به جنگ گذارنده اند محاکمه کرد وا سراعیل سران جنایتکارش و عربستان سعودی سران جنایتکارش
  • نیما IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 1
    اگه بنا به محاکمه باشد اول باید آمریکا سران جنگ طلبش را که با ۳۲۵سال تاریخ ۳۲۲ را به جنگ گذارنده اند محاکمه کرد وا سراعیل سران جنایتکارش و عربستان سعودی سران جنایتکارش
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 3
    ازمایشگاههای بیولوژیک وویروس وپخش کرونا را در اوکراین در درجه اول اسرائیل وبعد ترامپ احمق وحزب جمهوری خواه حامی اسرائیل برای قتل عام ونسل کشی مردم اروپا ومسیحیان اروپاو تشکیل حکومت جهانی یهود ساخته وپرداخته کرده اند .اگر اروپا وامریکا به این مهم وخطر اسرائیل برای انتقام هولوکاست از اسرائیل پی نبرده اند باید گفت اروپا وامریکا خیلی خرند.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    4 5
    زنده باد پوتین مرد مدافع مظلومین
  • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 1
    من طرفدار هیچ کشوری نیستم اما واقعیت اینه که دشمن روسیه اومده بغل گوشش لونه کرده وتمام آزمایشات خطرناکش را دراین کشور انجام میده که هم برای روسیه وهم کشور های اطراف اکراین بسیارخطر ناک است ایا باید پوتین ساکت می موند واز کشور ومردمش دفاع نمی کرد مثل اسراییل اومده تو اربیل عراق پایگاه جاسوسی زده اگر عکس العملی نشان داده نشه اینها رحم ومروت ندارند وچشمان مارا ازحدقه درمیارند
  • علیرضا IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 1
    دم پوتین گرم شجاع ترین وسیاستمدارتری رئیس جمهور جهان مردم روسیه باید به رئیس جمهورشان افتخار کنند
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    پوتین دریک دادگاه رسیدگی به جنایت علیه بشریت باید محاکمه بشه چرا به اوکراین حمله کرده بدون اعلان جنگ
  • DE ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    عملیات یا کشتار و تجاوز جنگی ؟؟؟ پوتین رسما یک قاتل است و باید نهادهای بین المللی اورا محاکمه غیابی بکنند . اگر تو با فاشیست و نئو نازی و نژاد پرست مخالفی ، چرا با سران این ایدئولوژی در ایران روابط حسنه داری ؟؟ قسم ترا باور کنیم یا دُم خروس طمع به اوکراین را ؟؟
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    روسها علنا دروغ میگن. اول میگفتن هیچ قصدی برای حمله به اوکراین نداریم و جو سازی رسانه هاست. الانم حمله همه جانبه علیه اوکراین به راه انداخته میگه به خاطر روس تبارهاست خب همون مناطق رو اشغال میکردی !؟ ایشون میخاد در وهله اول حکومت اوکراین رو عوض کنه و اگه شد کل خاکش رو ضمیمه روسیه کنه .
  • محمد IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 1
    خدایی فقط دمتتتتتتتتت گرم،،،،ایول داری آقای امپراتوربزرگ پوتین،،،
  • رضا درویش پور IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    پوتین جنایت کار است این که مثل روز روشنه چرا بعضی ها خودشون رو به خواب میزنند جای تعجب داره از ملت امام حسین
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      رضا جان ملت امام حسین با هر جنگی و جنگ افروزی مخالف است. اما احمق نیست. سیاست جمهوری اسلامی 40 سال است مثل خورشید روشن است. هر اقدامی علیه منافع آمریکا و اسراییل جزیی از اصول بالادستی حاکمیت است. چون اینها دشمن حربی هستند . حالا باید دشمن حربی را هم توضیح بدم لابد‌ اینا تو اینستا نیست. حالا ارتباط اوکراین و منافع اسراییل را چی جوری بهت بگم. برو مطالعه کن. سر از فضای مجازی دغل باز در بیار. با این اوصاف جمهوری اسلامی حسب فرمایش آقای خامنه ای با هر گونه اقدام جنگی حتی اگر موافق منافعش باشد مخالف است. دیگه باید چکار کنه.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    زر نزن پوتین جان ، فعلا که تانک ها و ادوات جنگی تون دارن مثل آب خوردن می زنن اونم یک ملتی که نیروی هوایی و موشکی نداره ، و تو تنها می تونی زن و بچه های بی گناه به خاک و خون بکشی.... اوکراین گورستان سربازان روسی خواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس