کد خبر 1353419
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
استقلال در دربی ۲ امتیاز گرفت/ فاصله پرسپولیس با صدر جدول به ۷ امتیاز رسید!

فاصله امتیازی سرخ ها از استقلال به شکل نامحسوسی در دربی دیروز افزایش پیدا کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس و استقلال دیروز در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی برای کم کردن فاصله ۶ امتیازی شان با صدر جدول امید زیادی به پیروزی در این بازی داشتند اما این فاصله نه تنها کم نشد بلکه حالا سرخ ها باید تا پایان فصل ۷ امتیاز بیشتر از رقیب بگیرند.

با توجه با قانون جدید لیگ برتر در پایان فصل در صورتی که امتیاز هر دو تیم برابر شود تفاضل گل ملاک قهرمانی نیست بلکه بازی رو در رو محاسبه خواهد شد. استقلال در بازی رفت که میزبان بود برابر پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید اما در بازی برگشت تساوی یک بر یک به سود این تیم شد و حالا نتیجه آبی ها در دیدارهای رودر رو بهتر است.

بنابراین سرخ ها برای قهرمانی نه تنها باید ۶ امتیاز را جبران کنند بلکه باید در پایان فصل یک امتیاز بیشتر از استقلال هم برای قهرمانی به دست بیاورند.

پرسپولیس در پایان هفته بیست وسوم با ۴۹ امتیاز در تعقیب استقلال ۵۵ امتیازی است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Roojaa IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    6 2
    این قانون جدید ، از چه زمانی تصویب شده، قبل از شروع لیگ بوده یا از دیروز ؟!
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      3 1
      طوری میپرسه کسی ندونه فکر میکنه 20 تا تفاضل بیشتر دارن.لنگی است دیگر
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      5 4
      از ابتدای لیگ گفته شده، حالا خیالی نی تفاضل گل استقلال هم از پرسپولیس بهتره
  • یک استقلالی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    3 4
    به طرز وقیحانه ای می خواهند تیم حکومتی استقلال را قهرمان کنند آقایان ما هواداران استقلال قهرمانی کثیف نمی خواهیم متاسفم که استقلالی ام خدا از سر تقصیراتم بگذرد
    • مهدی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      3 0
      نادان !!! تفاضل استقلال بیشتره ، اگر هم امتیاز بشن باز هم استقلال قهرمانه . اصلا نیاز نیست بازی رو در رو برسی بشه
    • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      3 0
      استقلال نه تنها از سوی حکومت حمایت نمی شود بلکه مورد هجمه هم هست مصداقش هم همین پنالتی سوخته در بازی دیروز و بازی رفت با پرسپولیس است. ضمنا شما پرسپولیسی ها لطفا خودتان استقلالی جا نزنید.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    3 3
    یعنی کل سازمان لیگ و وزارت و داوری و اینور و اونور و دست به دست هم دادن که نزارن پرسپولیس قهرمان بشه و جام رو بدن به استقلال
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    فوتبال ورزش لحظه هاست ،اگر خاطر مان باشه در سالهای نه چندان دور تیم بایرن مونیخ آلمان باحضور علی دایی شهریار فوتبال کشورمان در فینال جام باشگاه های اروپا تا دقیقه 90 یک هیچ جلوبود ولی در دقایق وقت های اضافه دوگل از حریف خورد ولی نه مربی بایرن ونه بازیکنانش مانند گلمحمدی وبازیکنان پرسپولیس نکردند چهارسال متوالی قهرمان شدید باید به پذیرید که امسال ضعیف هستید وظرفیت امتیاز از دست دادن را باید داشته باشید شما باید الگو باشید کمیته انضباطی باید به حرکات چاله میدانی دیروز گلمحمدی بدون گذشت رسیدگی کند مربیان این دو تیم زیر نظر دوربین های جهانی هستند نباید آبروی مربیان کشورمان رادر دیدگاه جهانیان خدشه دار نمایند اگر جنبه وظرفیت ندارند باید از ورزش قهرمانی کشور کنار گذاشته شوند ،دیروز آقای گلمحمدی فقط یک قمه کم داشت حالا نوجوان وجوان ایرانی از این مربی چه چیزی میتواند یاد بگیرد بقول پیش کسوت ورزشی کشور من نمدانم گلمحمدی خجالت میکشد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس