کد خبر 1352744
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
روسیه و اوکراین روز چهارشنبه به مذاکرات ادامه می‌دهند

مشاور ریاست جمهوری اوکراین درباره مذاکره با روسیه گفت: هیئت‌های دو طرف با اختلافات اساسی برخورد می‌کنند، اما مصالحه امکان پذیر است.

به گزارش مشرق به نقل ازتاس، مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین، «میخائیل پودولیاک»، گفت که هیئت‌های روسیه و اوکراین روز چهارشنبه به گفتگوها ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

روسیه ارزیابی سازمان ملل از وضعیت اوکراین را زیر سوال برد

وی گفت که هیئت‌ها با اختلافات اساسی روبرو شده اند، اما سازش ممکن است.

او در توئیتر گفت: «ما گفتگوها را ادامه خواهیم داد. یک روند مذاکره بسیار پیچیده و سخت که در آن اختلافات اساسی وجود دارد، اما قطعاً فرصتی برای سازش هم وجود خواهد داشت.»

وی همچنین گفت: «در وقفه مذاکرات، زیرگروه‌های کاری به کار خود ادامه خواهند داد.»

دور اول مذاکرات بین هیئت‌های روسیه و اوکراین در ۲۸ فوریه در منطقه گومل بلاروس برگزار شد و این دیدار ۵ ساعت به طول انجامید. دور دوم در ۳ مارس برگزار شد. همچنین سومین دور در منطقه برست در ۷ مارس. در ۱۰ مارس هم در حاشیه یک مجمع دیپلماتیک در شهر آنتالیا ترکیه، نشستی بین روسیه و اوکراین برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس