روسیه ارزیابی سازمان ملل از وضعیت اوکراین را زیر سوال برد

روسیه ارزیابی‌های سازمان ملل از وضعیت اوکراین را نامناسب عنوان و نسبت به آن اعلام نگرانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «واسیلی نبنزیا»، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: روسیه از نحوه ارزیابی مقامات سازمان ملل از جمله آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد درباره وضعیت اوکراین نگران است.

بیشتر بخوانید:

۱۵ شخص و ۹ نهاد دیگر روسیه تحریم شدند

او گفت: «ما به شدت نگران این هستیم که چگونه مقامات سازمان ملل، از جمله مقامات ارشد، از جمله دبیرکل و معاون او [رزماری] دی کارلو، وضعیت اوکراین را با متهم کردن روسیه به حملات بی‌رویه نگاه می‌کنند.»

نبنزیا در ادامه گفت که در جریان یک گفتگوی رسانه‌ای در روز دوشنبه، «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد، کلمه‌ای در مورد حمله موشکی مرگبار اوکراین به دونتسک نگفت و تنها پس از آنکه یک خبرنگار مستقیماً از او پرسید، آن را محکوم کرد.

نبنزیا افزود: «دبیر کل دیروز گفت که اگرچه آن حمله محکوم است، اما بیشتر تخریب‌ها از منابع روسی می‌آید، گویی او دو رویداد را با هم مقایسه می‌کند و تلویحاً می‌گوید که آن حمله مستحق محکومیت نیست.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس