کد خبر 1352605
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
زلنسکی: رویدادهای اخیر سبب شد تا دوستان واقعی خود را بشناسیم

زلنسکی همزمان با از سرگیری دور چهارم گفتگوها میان مذاکره کنندگان اوکراینی و روسی گفت: باید بپذیریم که اوکراین نمی‌تواند به ناتو بپیوندد.

به گزارش مشرق، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز سه‌شنبه در سخنانی متفاوت از گذشته اعتراف کرد که کشورش قادر نخواهد بود به عضویت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو درآید.

زلنسکی همزمان با از سرگیری دور چهارم گفتگوها میان مذاکره کنندگان اوکراینی و روسی گفت: باید بپذیریم که اوکراین نمی‌تواند به ناتو بپیوندد.

تمایل اوکراین برای پیوستن به ناتو که حتی در قانون اساسی این کشور هم گنجانده شده یکی از دلایل مهم روسیه برای تدارک و انجام حمله نظامی به این کشور بوده است.

رئیس جمهور اوکراین در جریان نشستی با سران کشورهای عضو «نیروی اعزامی مشترک»، ائتلافی نظامی به رهبری انگلیس، ضمن ابراز ناامیدی از پیوستن کشورش به ناتو تصریح کرد: سال‌ها شنیده‌ایم که درها باز است، اما همزمان شنیده‌ایم که نمی‌توانیم به آن (پیمان ناتو) بپیوندیم. این حقیقت است و باید به رسمیت شناخته شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    بخابونم دهنت
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    باید حتما یه جنگ راه مینداختی تا به این نتیجه برسی؟
    • a IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      1 0
      این نتیجه انتخاب بد مردم است که یه بازیگر را که متکی به غرب بود انتخاب کردند حالا وضعیت فرقی نکرده نه به اروپا پیوستن نه به ناتو فقط کشورشون ویران شده
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    از قدیم گفتن تا نخورد چوب تر، فرمان نبرد گاو و خر همینه دقيقأ!!!!
  • ش. AE ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    وقتی مثل بچه آدم رفتار نمیکنی خوب پس کله ای میخوری حتما باید این همه آواره و کشته می‌دادی تا بفهمی
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    این شخص مقصر نیست مقصر مردم اوکراین هستند که این بی سیاست را به رئیس جمهوری انتخاب کردن
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس