تحریم ها علیه روسیه منجر به رکود عمیق در اروپا می شود

صندوق بین المللی پول به اتحادیه اروپا درباره رکود اقتصادی عمیق در نتیجه تحریم ها علیه روسیه هشدار داد

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، صندوق بین‌المللی پول به اتحادیه اروپا درباره رکود اقتصادی عمیق در نتیجه تنش‌ها بر سر اوکراین و تحریم‌ها علیه روسیه هشدار داد و خاطرنشان کرد که کل اقتصاد جهانی تحت تأثیر پیامدهای منفی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

۱۵ شخص و ۹ نهاد دیگر روسیه تحریم شدند

در گزارش تحلیلی صندوق بین‌المللی پول که روز سه‌شنبه در وبلاگ رسمی آن منتشر شد، آمده است: تحریم‌های بی‌سابقه علیه روسیه به همکاری‌های اقتصادی و تجارت در اروپا آسیب می‌زند که منجر به رکود عمیق در اروپا خواهد شد.

این گزارش همچنین نشان داد که اروپای شرقی با خطرات مالی بیشتر و هجوم پناهجویان مواجه خواهد شد.

این گزارش در رابطه با آمریکا تاکید کرده که که پیوندهای این کشور با روسیه و اوکراین قوی نیست، اما تورم آن به بالاترین سطح خود در ۴ دهه گذشته رسیده است و ممکن است قیمت‌ها همچنان به رشد خود ادامه دهند زیرا فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره می‌کند.

تحلیلگران بر این باورند که اقتصاد جهانی به طور کلی تحت تأثیر پیامدهای بحران اوکراین قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس