۱۵ شخص و ۹ نهاد دیگر روسیه تحریم شدند

اتحادیه اروپا روز اعلام کرد در دور چهارم تحریم‌ها به خاطر حمله نظامی روسیه به اوکراین، شماری دیگر از افراد و نهادهای روسی را هدف اقدامات محدودکننده قرار داده است.

به گزارش مشرق، اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه اعلام کرد در دور چهارم تحریم‌ها به خاطر حمله نظامی روسیه به اوکراین، شماری دیگر از افراد و نهادهای روسی را هدف اقدامات محدودکننده قرار داده است.

در میان افرادی که در لیست منتشره از سوی اتحادیه اروپا قرار گرفته‌اند افرادی چون رومن آبراموویچ دیده می‌شوند که در بخش‌های کلیدی اقتصاد روسیه فعال هستند. همچنین کنستانتین ارنست (رئیس شبکه یک تلویزیون روسیه) نیز به خاطر «ترویج نگاه کرملین درباره وضعیت در اوکراین» به فهرست افراد تحریم‌شده اضافه شده است.

در بخش نهادها نیز شرکت‌های روسی فعال در زمینه صنعت هوانوردی، نظامی و کشتی‌سازی تحریم شده‌اند.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت: پیام ما روشن است؛ کسانی که تهاجم به اوکراین را تسهیل می‌کنند، بهای آن را خواهند پرداخت.

با تحریم‌های تازه شمار افراد و نهادهای روسی تحت تحریم اتحادیه اروپا به ۸۷۷ نفر و ۶۲ نهاد رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس