ماکرون بایدن ماکرون

کاخ الیزه از رایزنی تلفنی جداگانه رئیس جمهور فرانسه با روسای جمهور آمریکا و اوکراین خبر داد.

به گزارش مشرق، کاخ الیزه از گفت‌وگوی تلفنی جداگانه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهورفرانسه با «ولودیمیر زلنسکی» و «جو بایدن» روسای جمهور اوکراین و آمریکا خبر داد. 

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بایدن و ماکرون در این تماس تلفنی در زمینه اعمال تحریمهای بیشتر علیه روسیه توافق کردند. 

بیشتر بخوانید:

ماکرون و شولتز درباره اجرای شرایط روسیه با پوتین گفتگو کردند

طبق بیانیه کاخ الیزه، این گفت‌وگوی تلفنی عصر یک شنبه به وقت محلی انجام شده و دستور کار آن بررسی دستیابی به آتش بس و آغاز مذاکرات برای پایان دادن به جنگ در اوکراین بوده است. 

بیشتر بخوانید:

موافقت آمریکا و تروئیکای اروپا بر افزایش فشار بر روسیه

ماکرون همچنین کشته شدن یک خبرنگار آمریکایی در اوکراین را به بایدن تسلیت گفت.

براساس این گزارش، روسای جمهور فرانسه و آمریکا همچنین در زمینه تشدید تحریمها علیه روسیه در حمایت از اوکراین و اتخاذ ابتکاراتی سازنده برای توقف جنگ در این کشور موافقت کردند. 

براساس بیانیه کاخ الیزه، ماکرون همچنین در تماس جداگانه با ولودیمیر زلنسکی بر ادامه هماهنگیها با اوکراین درباره مسائل مختلف تاکید کرد. ماکرون همچنین از تصمیم سران اتحادیه اروپا در نشست ورسای برای افزایش کمکها به اوکراین خبر داد و جزئیات آن را به اطلاع زلنسکی رساند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس