کد خبر 1351151
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات توماس فریدمن، ستون نویس نیویورک تایمز منتشر کرد و به نقل از وی نوشت:

احتمال میدهم در نهایت توافق نهایی شود اما فکر می‌کنم ایرانی‌ها با دیدن سرنوشت اوکراین تصمیم‌هایی خواهند گرفت...

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    ۴۳ ساله که قبل از همه رکب‌زدن‌ها و حیله‌گری‌های غربی‌ها اونها رو می‌شناسیم. وقایع اوکراین فقط اثبات کننده حکمت و دوراندیشی امامین انقلاب هست، نه اینکه بخواهیم چیز جدیدی ازش یاد بگیریم. اینها واسه شما جدیده نه برا ما! به دولت شنگول مثلا انقلابیمون نگاه نکنید! ما مثل اونا نیستیم و می‌فهمیم.. حساب نیروهای انقلابی واقعی از دولت ایران جداست@
  • دانیال IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    امیدواریم که مسئولان نظام به همین خوبی اقای فریدمن تحلیل کنند و همین تصمیم را زودتر بگیرند
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 0
    سر نوشت مذاکرات وین چه خواهد شد؟؟؟ «نخود نخود هرکه بره خانه خود» . همین
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس