کد خبر 1351243
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹

به گزارش مشرق، رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏کارشکنی آمریکایی‌ها در مذاکرات وین با هدف ایجاد وقفه برای عدم دادن امتیازات مناسب و تغییر شرایط دست برتر ایران در توافق حاصله است. در واقع برنامه دشمن این است که با ایجاد جنگ شناختی و فشار اجتماعی ناشی از مشکلات معیشتی، مجدداً یک توافق خسارت‌آمیز و بی‌خاصیت را به ایران تحمیل کند!

برنامه دشمن برای ایران چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    75 0
    لعنت بر خائنین ملت و کشور
  • رضا IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    2 0
    خب توافق نكنند ، ملت كه آب از سرشون گذشته ، اينهم روش ! مجبورشون كه نكردند ، بزنند زير ميز مذاكره و برگرديد
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    2 0
    دشمن خیلی بیجا میکنه
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 2
    ظاهرا برای شما هزینه سنگینی دارد اگر بگویید که روسیه و شخص پوتین هم باج خواهی دارد و به نوعی برجام و فرجامش را به گروگان گرفته است!!! . اگر چه کتمان حقیقت ماجرا برای شما مثل آب خوردن است اما مردم ایران به خوبی می دانند که در کجای ماجرا قرار دارند و نقش غرب و آمریکا و همچنین روسیه و چین در این رخداد چه می باشد . و نیز خوب می دانند که جماعت اصول گرا سنگ روسیه و پوتین را به سینه زده و چین و روسیه کعبه آمال شان می باشد و و جماعت اصلاح طلب نیز آمریکا و غرب برای شان کعبه آمال گشته . این وسط مردم عادی و عامه جامعه هستند که در وسط معرکه گیر افتاده و هزینه های این کشمکش و جنگ زرگری را با جان و مال شان پرداخت می کنند .
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس