امیرعبداللهیان نمایه

وزیر امور خارجه گفت: با لطف خدا، تلاش دانشمندان ایرانی و سبزپوشان سپاه، ماهواره‌ نور۲ بر شانه ماهواره‌بر بومی قاصد در مدار زمین قرار گرفت

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در توئیتی با اشاره به قرار گرفتن ماهواره نور ۲ در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین، نوشت:‌ با لطف خدا، تلاش دانشمندان ایرانی و سبزپوشان سپاه، ماهواره‌ نور۲ بر شانه ماهواره‌بر بومی قاصد در مدار زمین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هیچ تحریمی نمی‌تواند مانع از رشد مردم بزرگ ایران شود. با این نگرش جهادی می‌توان به شکوفایی جهانی در همه عرصه‌های اقتصاد و صنعت از جمله صنعت خودروسازی نیز رسید.

هیچ تحریمی نمی‌تواند مانع از رشد مردم بزرگ ایران شود

گفتنی است نیروی هوافضای سپاه روز چهارشنبه با استفاده از ماهواره‌بر سه مرحله‌‍‌ای قاصد از کویر شاهرود ماهواره نور ۲ را در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار داد. ماموریت این ماهواره سنجشی و شناسایی است و ماهواره نور ۲ با سرعت ۷.۶ کیلومتر بر ثانیه و ۴۸۰ ثانیه پس از پرتاب در مدار ۵۰۰ کیلومتری قرار گرفت.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، پرتاب ماهواره نور ۲ را نماد پیروزی ملت ایران در عرصه جنگ تحریم دشمنان خواند و تاکید کرد: راهبرد «ایران قوی» دستور کار دائمی سپاه و نیروهای مسلح کشور است و دشمن قادر نخواهد بود مسیر بالندگی و پیشرفت ما را متوقف سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس