کد خبر 1350590
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تماس تلفنی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در ورشو درباره ایرانیان مقیم اوکراین

امیرعبداللهیان با اشاره به تماس اخیرش با بورل نوشت: تلاش‌ها برای رسیدن به یک توافق خوب و پایدار در جریان است. توافق در دسترس است اگر طرف آمریکایی واقع بینانه و همراه با تداوم و با ثبات‌قدم رفتار کند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به تماس تلفنی روز پنجشنبه خود با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه توئیترش نوشت: تلاش‌ها برای رسیدن به یک توافق خوب و پایدار در جریان است. توافق در دسترس است اگر طرف آمریکایی واقع بینانه و همراه با تداوم و با ثبات‌قدم رفتار کند. 

وی افزود: نتیجه مذاکرات وین را توافق جمعی تعیین می‌کند و نه رویکرد یک جانبه! تلاش مشترک نیاز است. این منطق و عقلانیت است که باید غلبه داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    4 0
    خجالت بکشید دیگه باید باهاتون چکار کنن که حالیتون بشه دشمن دشمنه و مذاکره باهاش سر منافع ملی و مسائل استراتژیک غلط!!!
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      ار دیگر به هیچ وجه نباید زیر بار پروتکل الحاقی برویم حتی اگر تحریمها را برندارند.با خنثی سازی تحریم دلیلی ندارد زیر بار خفت بار پروتکل الحاقی برویم.برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست.اجرای پروتکل الحاقی برای پرستیژ ابرقدرتیمان و جان دانشمندانمان خطرناک است.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • 114 IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    2 0
    کسی که از توافق با آمریکا خرف می زند الفبای یاغی گری و خوی استکباری آمریکا را هم نفهمیده است. آقای امیرعبدالهیان فردی انقلابی و ارزشی است و هرگز با لیبرال های خائنی مثل ظریف و عراقچی قابل مقایسه نیست ولی مذاکره با آمریکا راهی باطل و حتماً با خسران برای اسلام و انقلاب و کشور و مردم است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس