زلنسکی تسلیم آمریکا و نئونازی ها شده است/ تأکید بر خلع سلاح کی یف

سفیر روسیه در مصر با تأکید بر اینکه اقدام ویژه نظامی کشورش در اوکراین فقط در صورت خلع سلاح کی یف پایان می پذیرد، گفت زلنسکی تسلیم آمریکا و نئونازی ها شده است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، سفیر روسیه در مصر با اشاره به تازه‌ترین تحولات جنگ اوکراین گفت: هدف اقدام ویژه نظامی روسیه در اوکراین جلوگیری از عملیات نظامی نیروهای اوکراینی علیه ساکنان دو منطقه «دونتسک» و «لوهانسک» است.

«گئورگی بوریسنکو» ادامه داد: اقدام نظامی ویژه روسیه در اوکراین فقط زمانی پایان می‌یابد که هدف ما برای خلع سلاح کی یف که از آن برای کشتار ساکنان دونباس استفاده می‌کند، محقق شود.

سفیر روسیه در قاهره با بیان اینکه همکاری بین دو کشور تاریخی است، گفت: اطمینان داریم دوستان عرب ما ضرورت اقدام ویژه روسیه در اوکراین را درک می‌کنند.

وی تصریح کرد: اوکراین نمی‌تواند به عضو ناتو تبدیل شود و کی یف باید سیاست بی طرفی را مراعات کند.

بوریسنکو در بخش دیگری از اظهاراتش تأکید کرد: ولودیمیر زلنسکی تسلیم نئونازی‌ها و واشنگتن شده و به تعهدات خود برای توقف جنگ علیه مناطق شرقی و رعایت حقوق اقلیت‌ها پایبند نبود.

سفیر روسیه گفت: رأی گیری در مجمع عمومی سازمان ملل درباره تحولات اوکراین نشان داد کشورهای مهمی با دیدگاه آمریکا درباره تحولات اوکراین موافق نیستند.

این دیپلمات روس در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات غیرقانونی غرب و ناتو در عراق و لیبی غیرعادی بوده است ولی کسی درباره آن چیزی نمی‌گوید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    2 0
    بالاخره عامل اسراییل هست یا نعو نازیها ؟؟ اینا که باهم خیلی دشمنن
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    جنگ در اوکراین به پایان راه خود می رسد گروهی کشور خود را ملعبه شرق و غرب کردند باید اوکراین در ابتدای استقلال با توجه به جمعیت زیاد روسها در داخل کشورش و همچنین روس زبان ها 50 درصد هستند و در بخش صنعتی اوکراین و پردرامد اوکراین ساکن هستند باید امتیازاتی را برای حفظ تمامیت ارضی این کشور قایل می شد و با هموطنانش در دونباس نباید با تانک و توپ برخورد می کرد این اصلا کار عاقلانه ای از سوی کیف نبود
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    بابا پلها تخریب نمی شد روسیه در مرز لهستان و مجارستان بود چطور ظرف دو روز 80 کیلومتر پیشروی کرد الان در 5 روز بدون تلفات دادن یک کیلومتر پیشروی نداشته خوب معلومه مقاومتی در اوکراین نیست تخریب پلها است بزودی تعمیر می شوند
  • نیما IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    نازیسم یهودیت هرگز باهم دشمن نیستند بلکه در جنگ جهانی دوم نازی ها اسحاق شامیر همکاری میکردند و ادعای تضاد نازیسم صهیونیست دروغ است‌ بلکه هدف اصلی هیتلر نه قتلاعام یهود بلکه اخراج آنها از اروپا فرستادن به فلسطین بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس