کد خبر 1348845
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
قاتل

۲۳ خرداد امسال یک درگیری خونین در ساوجبلاغ به پلیس گزارش شد.

به گزارش مشرق، در این نزاع خونین پسر جوانی به‌ نام حسین ۲۴ ساله با ضربه چاقو به ناحیه گردن جان باخت. برادر مقتول که خودش در صحنه درگیری حضور داشت خیلی زود به پلیس خبر داد اما عامل جنایت پس از این حادثه فرار کرد.

دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی بلافاصله در صحنه جنایت که یکی از خیابان های ساوجبلاغ بود حضور یافتند و به دستور بازپرس جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.
 

برادر مقتول که تنها شاهد ماجرا بود به کارآگاهان گفت: من با برادرم در یکی از خیابان‌ها قرار ملاقات داشتم تا او را سوار خودروام کنم و به محل کارم برویم. برادرم بتازگی در رشته برق فارغ‌التحصیل شده بود و قرار بود کارهای برقی یک ساختمان را انجام دهد.

وقتی سوار بر پرایدم در خیابان حرکت می‌کردم ناگهان یک خودروی مزدا مقابلم پیچید و بعد راننده به نشانه اعتراض پیاده شد و شروع به فحاشی کرد. من که این صحنه را دیدم از خودرو پیاده شدم و با هم درگیر شدیم از آنجا که در همان محدوده با برادرم حسین قرار داشتم او با دیدن صحنه درگیری با این نیت که بین ما میانجیگری کند به ما نزدیک شد اما نمی‌دانم چه شد که راننده مزدا در یک لحظه رفت سراغ خودرواش و در حالی که همسر و فرزندش نیز داخل خودرو بودند چاقو را برداشت و به طرف ما حمله کرد ما اصلاً قصد درگیری نداشتیم بخصوص وقتی دیدیم همسر و فرزندش نیز در خودرو هستند، سعی داشتیم درگیری را خاتمه دهیم اما راننده خودروی مزدا دست بردار نبود و ناگهان با زدن ضربه‌ای به گردن برادرم او را کشت و خیلی زود سوار خودرواش شد و فرار کرد.

بدنبال اظهارات برادر مقتول، هویت راننده مزدا به نام جمشید ۳۴ ساله شناسایی شد و به دستور بازپرس پرونده این متهم فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. سرانجام پس از ۸ ماه متهم فراری در یکی از روستاهای محدوده کردان شناسایی و در ویلایش بازداشت شد.

پس از انتقال متهم به دایره مبارزه با جرایم جنایی استان البرز، وی تحت بازجویی قرار گرفت. این متهم در نخستین اظهاراتش منکر جنایت و مدعی شد خود مقتول چاقو داشته و ضربه را خودش زده است اما در ادامه بازجویی‌ها  لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد اما برای توجیه اتهامش مدعی شد که مست بوده است وهیچ کنترلی بر رفتارش نداشته است.


به گفته سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز این متهم در حال حاضر پس از اعتراف به اتهام قتل عمد بازداشت و به زندان منتقل شده و در انتظار محاکمه است. خانواده مقتول نیز در دادسرا با شکایت از متهم خواستار قصاص وی شده‌اند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    10 3
    اخ مرتیکه مست پشت ماشین میشینی یک جرم جوان مردم را بدون هیچ دلیلی مکشی که چی حقته طناب دار لعنت بر کسانی که مست میکنن وبه جان مردم می افتن
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    12 1
    در همون حالت مستی سر و ته دارش بزنید بیشرف رو
  • علی خان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    5 2
    ی بار هم ی فرد مست تو خیابان ی طرفه دنده عقب گرفت و به همه زور میگفت ، ولی من پیاده شدم گردنشو گرفتم انداختم تو ماشینش یارو یهو رفت قمه برداشت ... خلاصه و خلاصه آخر سر هم باباش و مامانش و وکیلاش اومدن منو محکوم کردن چرا چون من از عقب زدم و گردنش اخ شده و چند تا هم گزارش درد بی درمون از ی جاها جور کرد و حتی درد آپاندیس و اینکه افسرده بود را هم ضمیمه بار من کردن و پدر منو میخواستن در بیارن خلاصه الان هر کی چه مست چه بی مست ی دونه بزنه تو سرم خیلی ممنون میشم که دومی را نزد اگه دومی را بزنه خیلی ممنون میشم نه به اندازه ممنونیت اول که سه تا نزده خلاصه جا برای n بار ممنونیت من وجود داره .
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      0 0
      راس میگه رفیق منم مثل شما میگه اگه کسی تو خیابون زور گفت یا فرار میکنم یا کتک میخورم با اینکه ورزشکاره یه بار با یه اوباش در افتاد طرف انقدر اوردش دادگاه دیه گرفت این رفیق مارو پاره کرد با اینکه دفاع از خود بود
    • علیرضا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      0 0
      آفرین داستان تو خیلی جذابتر بود
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    3 1
    اعدام شود
  • علیرضا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    3 0
    اعدام واسه این جنایتکاران کم هست باید خانواده هاشون از یک سری حقوق اجتماعی و اقتصادی محروم بشن و خودشون هم به اول چند سال کار سخت و طاقت فرسا بعد اعدام اونم با صندلی الکتریکی ......قانون جزایی ما ضعیفه
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      0 0
      دیگه پیازداغش را زیاد نکن!همون اعدام براشون کافیه!
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    پس نخست باید شلاق بخوره وسپس اعدام وبه درک واصل شود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس