کد خبر 1348351
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
واکنش رئیس بارسلونا به شایعه مذاکره با هالند

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد مذاکره ای برای جذب ارلینگ هالند صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، چند روز قبل اخباری در مورد سفر یوردی کرایف و ژاوی به شهر مونیخ برای ملاقات با ارلینگ هالند و انتقال این ستاره نروژی به بارسلونا برای فصل بعد مطرح شد. ژاوی در نشست خبری دیروز خود تلویحا این اخبار را تایید کرده و البته تمایلی به توضیح بیشتر در این رابطه نشان نداد. اما خوان لاپورتا مدعی شد هنوز مذاکره ای بین بلوگرانا و هالند صورت نگرفته و او در صورت تمایل با باشگاه دورتموند وارد صحبت خواهد شد.

واکنش رئیس بارسلونا به شایعه مذاکره با هالند

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: "من هر نوع مذاکره ای برای جذب ارلینگ هالند با این بازیکن را تکذیب می کنم. البته  من رابطه خوبی با مینو رایولا دارم، اما اگر خواهان جذب بازیکنی باشم باید با باشگاه او صحبت کنم."

همچنین خوان لاپورتا در مورد قرار ملاقات یوردی کرایف و ژاوی هرناندز در مونیخ با ارلینگ هالند گفت: "این مسئله دیگر به من مربوط نیست. این دیدار بین ورزشکاران موضوعی عادی است و مذاکره ای در چنین ملاقات هایی صورت نمی گیرد."

ارلینگ هالند در حال حاضر مصدوم است و بند جدایی ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن با باشگاه دورتموند وجود دارد. علاوه بر بارسلونا، تیم های بزرگی چون رئال مادرید، منچسترسیتی و بایرن مونیخ نیز به دنبال ارلینگ هالند در فصل تابستان پیش رو هستند و این ستاره نروژی از نام های مهم بازار نقل و انتقالات پیش رو محسوب می شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس