تایید کشته شدن یکی از اعضای هیئت کی یف در مذاکرات با روسیه

وزارت دفاع اوکراین کشته شدن یکی از اعضای هیئت کی یف در مذاکرات با روسیه را تایید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع اوکراین شامگاه شنبه کشته شدن یکی از اعضای هیئت این کشور در دور اول مذاکرات با روسیه را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید:

ادعای کشته شدن عضو هیئت اوکراینی مذاکره‌کننده با روسیه

اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد: سه مأمور اطلاعاتی اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین در جریان عملیات ویژه کشته شدند که آنها الکسی دولا، والری چبنیف و دنیس کریف هستند.

بیشتر بخوانید:

روز بد نیروی هوایی روسیه با سرنگونی ۷ فروند هواگرد+نقشه و تصاویر

این وزارتخانه جزئیات بیشتری را فاش نکرد، اما الکساندر دوبینسکی، نماینده پارلمان اوکراین (رادا) در کانال تلگرامی خود، اعلام کرد که کریف به خیانت متهم شده بود و زمانی که مقامات اوکراینی قصد دستگیری او را داشتند، به دلیل مقاومتش در نزدیکی دادگاه پچرسک مورد اصابت گلوله به سرش قرار گرفت.

منابع مذکور اشاره کردند که دنیس کریف که در دور اول مذاکرات با روسیه در ۲۸ فوریه در استان گومل بلاروس در میان اعضای هیئت اوکراینی حضور داشت، ممکن است به ظن ارتکاب جرم یا خیانت تحت تعقیب قرار گرفته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    23 0
    مسلمه که غربی ها حاضر به مذاکره و صلح نیستند چون همیشه در بحران رشد کردند و می‌کنند. در سه سال اخیر وضع اقتصادی و تورم و هرج و مرج در اروپا به شدت افزایش یافته بود طوری که تا ده یا بیست سال بعد به بن بست می‌رسید و تنها راه نجات طبق معمول یک جنگ و بحران بود که بوجود آمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس