واکنش امارات، کویت و عربستان به انفجار در مسجد شیعیان در پاکستان

سه کشور عربستان، امارات و کویت به انفجار در مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان که به شهادت و زخمی شماری منجر شد، واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از الخلیج آنلاین، سه کشور عربستان، امارات و کویت به انفجار در مسجدی در پیشاور پاکستان که به شهادت و زخمی شماری منجر شد، واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، عربستان، امارات و کویت انفجار در مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان را که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد، محکوم کردند.

وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای با تروریستی خواندن این حمله آن را محکوم و تاکید کرد: ریاض حمله به عبادتگاه‌ها و ریختن خون بیگناهان را مردود می‌داند و کنار پاکستان می‌ایستد.

وزارت خارجه امارات هم در بیانیه‌ای این حمله را اقدامی جنایتکارانه دانست وآن را به شدت محکوم کرد.

امارات بر موضع خود مبنی بر مخالفت هرگونه خشونت و تروریسم که امنیت و ثبات منطقه را هدف قرار می دهد و مغایر ارزشهای بشری است، تاکید کرد.

وزارت خارجه کویت هم با محکوم کردن حمله تروریستی به مسجد شیعیان پیشاور، با پاکستان اعلام همبستگی کرد و از اتخاذ هر اقدامی در جهت تامین امنیت و ثبات در این کشور حمایت کرد.

در حمله تروریستی روز گذشته به مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان حین اقامه نماز جمعه دهها نمازگزار شهید و زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    وهابی های سعودی منابع مالی و تجهیزات کشتار مردم را برای داعش را تأمین می کنند و یانکی ها هم نیازهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت های سیاسی این جنایتکاران را! محکوم کردن های این کشورها مانند محکوم کردن جنایات داعش توسط یانکی ها است! آن احمق هایی که گمان می کنند آمریکا را می توانند رام کرده و با ایران از در دوستی درآورند، حمایت یانکی ها از عبدالمالک ریگی را عامداً فراموش می کنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس