کد خبر 1347490
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
از ارائه تسهیلات برای «چندقلوها» تا قرعه‌کشی بدون نوبت خودروی ایرانی برای حمایت از تولدِ فرزند دوم /هشدار برای تهدید شغلی خانوار با ۳ فرزند/امکان دورکاری چهار ماهه برای مادران باردار

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند تا با اعطای تسهیلات از خانواده‌های چند فرزند و چند قلو حمایت کند.

به گزارش مشرق،‌ انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند تا با اعطای تسهیلات از خانواده‌های چند فرزند و چند قلو حمایت کند.

انسیه خزعلی صبح جمعه در دیدار با مادر چند قلوهای گنبدی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه مسکن به این خانواده کمک کنیم و هدف از این دیدار آشنایی با مشکلات آنها بوده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور: زمینه ایجاد اشتغال در گلستان فراهم است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند تا با اعطای تسهیلات از خانواده‌های چند فرزند و چند قلو حمایت کند.

ببینید:

فیلم/ عزیمت رئیسی با قایق به جزیره آشوراده

دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی، کارآفرین، فعلان بازارچه‌های سنتی و همچنین برگزاری جلسه‌ای با بانوان نخبه و اساتید دانشگاه و همچنین نماینده تشکل‌ها از جمله دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور در گلستان است.

بازدید از خانه‌های صنایع دستی، ابریشم و دیدار با خانواده‌های چند قلو از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه خز علی در گلستان است.

گفتنی است که رئیس جمهور در روز جمعه ۱۳ اسفند ماه به همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیأت دولت در قالب شانزدهمین سفر به گلستان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس