کد خبر 1353528
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
گفت و گوی رو در رو خزعلی با زنان مسلمان آمریکا

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با جمعی از بانوان مسلمان ساکن آمریکا با موضوع "زنان مسلمان و چالشها در جوامع غربی" دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک با جمعی از بانوان مسلمان آمریکا در محل نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده  با تبریک ایام مبارک شعبان، یکی از مهمترین آسیب های عصر حاضر را متوجه جوانان، ارتباط زوجین با یکدیگر و رابطه والدین و فرزندان برشمرد و اظهار داشت فضای ناسالم رسانه‌های اجتماعی و جنگ های تبلیغاتی دشمن علیه خانواده‌های مسلمانان در ایجاد این مشکلات نقش داشته و بهمین دلیل مقابله با این رویکرد، نیازمند تعامل و هم افزایی است.

خزعلی همچنین با اشاره به تاثیر منفی فضای مجازی بر تغییر هویت جوانان، بر ضرورت تربیت فرزندان آگاه و قوی و تهیه محتواهای جذاب و بهره گیری از  رسانه ها و فضای مجازی برای مقابله با این معضل تاکید کرد.

معاون رئیس جمهوری گفت مسلمانان باید در همفکری جمعی و تضارب آرا، به راهکارهایی برای جلوگیری از رواج بدعت‌های امروزی در امر ازدواج دست یابند.

زنان مسلمان ساکن آمریکا نیز در این نشست به شرح فعالیت های خود و مشکلاتی که با آن در جامعه غربی مواجه هستند، اشاره کردند.

آنها خواستار تسهیل تردد و ارائه روادید به مسلمانان آمریکایی برای سفر به ایران، تولید محتوای ارزشی و دینی مناسب جهت بهره‌برداری در روند تربیتی کودکان مسلمان آمریکا و فراهم شدن امکان تحصیل مجازی در برخی دانشگاه های ایران شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    حاج خانوم ، ببخشيد خانوم دكتر هم خوب دلى از عزا درمياره ينگه دنيا ! بابا جون بلند شو بيا كشور خودت ، زنان هموطنت به وجود تو بيشتر نياز دارند تا زنان امريكائى !
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      5 0
      چقدر متن رو نخونده حرف می زنید خانم خزعلی برای شرکت در یک نشست زنان در سازمان ملل رفته اونجا طبیعی هست با زنان مسلمان اونجا دیدار داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس