کد خبر 1347005
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
واکنش «نفتالی بنت» به گزارش «شاباک» درباره بازداشت زنان جاسوس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنانی خطاب به اعضای موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل، گفت که با نزدیک شدن به زمان تصمیم‌گیری در مورد توافق هسته‌ای ۱+۴ با ایران، این سازمان «کار زیادی» برای انجام دادن دارد.

به گزارش مشرق، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه، دهم اسفند، در سخنانی خطاب به اعضای موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل، گفت که با نزدیک شدن به زمان تصمیم‌گیری در مورد توافق هسته‌ای ۱+۴ با ایران، این سازمان «کار زیادی» برای انجام دادن دارد.

بنت که به مقر موساد در تل‌آویو رفته بود، با اشاره به مذاکرات جاری میان ایران و طرف‌های باقی‌مانده در برجام، برای احیای این توافق هسته‌ای، به داوید برنئا، رئیس موساد و سایر اعضای این سازمان گفت از چیزی که الان اسرائیل در مورد مذاکرات وین آگاه است، به نظر می‌رسد که «وظایف زیادی» بر دوش سازمان شما خواهد افتاد.

او توضیح بیشتری نداد. اما «کارهای زیاد» موساد در مورد ایران همواره با ترور، انفجار و خرابکاری همراه بوده است. شاید اسرائیل خیلی از این اقدامات را نپذیرفته که انجام داده، اما شواهد و قرائن چنان بر عامل بودن صهیونیست‌ها در این اقدامات دلالت دارد که جای انکاری باقی نمی‌ماند.

ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بخشی از «کارهای زیاد» سازمان جاسوسی صهیونیست‌ها در ایران بود. اسرائیل مسئولیت این ترورها را رسماً بر عهده نگرفت، اما چند منبع اروپایی دست داشتن موساد در این ترورها را تأیید کرده‌اند.

از جمله روزنامه انگلیسی‌زبان ایندیپندنت در مقاله‌ای تحت عنوان «کشنده‌ترین ترورکنندگان جهان» از موساد با نام «ماشین قاتل بی‌رحم اسرائیل» نام برد و با برشمردن این ترورها گفته که «در همه این ترورها امضای سرویس مخفی اسرائیل دیده می‌شود». یا مجله اشپیگل به نقل از یک مقام اطلاعاتی اسرائیل ترور داریوش رضایی‌نژاد را نخستین اقدام جدی رئیس جدید موساد تامیر پاردو اعلام کرد.

در خبری دیگر، شبکه ان‌بی‌سی از ترور چهار دانشمند هسته‌ای از سال ۲۰۰۷ نام برد و به نقل از یک مقام امریکایی، بدون فاش کردن هویت او، نوشت که «حملات علیه دست‌اندرکاران برنامه اتمی ایران توسط اعضای سازمان مجاهدین خلق و با حمایت مالی، آموزشی و تسلیحاتی سرویس اطلاعاتی اسرائیل انجام شده‌است.»‌یا آنکه یک مقام رسمی امنیتی اسرائیل که سال‌ها مشغول ردگیری دکتر محسن فخری‌زاده بود، چند روز بعد از ترور او در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز اعلام نمود که «جهان باید از اسرائیل به خاطر کشتن فخری‌زاده تشکر کند.»

حجم شواهد و لیست‌های خرابکاری‌های تروریستی و امنیتی صهیونیست‌ها در ایران بسیار بیشتر از این موارد است و مجال تشریح آن در این مطلب نیست. آنچه هدف از اشاره به این موارد ذیل خبر سخنان بنت با اعضای موساد است، توجه دادن نهادهای امنیتی و سیاسی ایران به موضوع است.

مقامات سیاسی کشورمان می‌توانند این تهدید بنت علیه ایران را که برای برهم زدن مذاکرات و بالا بردن تنش‌هاست، به عنوان رویدادی که توافق نهایی را تهدید می‌کند، در جلسات سیاسی و حتی همین جلسات وین مطرح کنند. نهادهای امنیتی هم باید هشیاری را مضاعف کنند تا مبادا اتفاقات تلخ گذشته تکرار شود و اتفاقاتی غیرقابل گذشت بیفتد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دلسوز IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    5 6
    باید سیستم حفاظتی و امنیتی مناطق استراتژیک کشور به اطلاعات سپرده بشه
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      4 1
      موساد شام خورده که بخواد در ایران کاری انجام بده، مگه ما مرده باشیم اسرائیل بی ...
    • سید IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      1 1
      مهمترین کار موساد باید آموزش شنای آزاد در مسافت طولانی از طریق دریا باشد تا تلفات صهیونی ها را به حداقل برساند! کار بعدی تهیه میلیونی ... برای تجهیز ستاد بحران این کیان است و وظیفه دیگر تدارک تابوت آن هم در مقیاس صدها هزار تایی و نیز سفارش هزاران قرص سیانور برای دست اندرکاران و رهبران جنایتکارشان که اگر به دست رزمندگان اسلام بیفتند، هزاران بار آرزو خواهند کرد که کاش خودکشی کرده بودند!!!
  • ایران iran IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    8 3
    اسرائیل هرگز کشور نبوده و هرگز نخواهد بود ، اسرائیل قلعه و پادگان نظامی استعمار در منطقه است، محل و مرکز توطئه و شرارت و تروریسم در منطقه ما .. انشاالله بیاری حق ما ایرانیان و ملت های آزاده منطقه قلعه استعمار لانه عنکبوت را ویران خواهیم کرد و تروریست ها را از منطقه بیرون خواهیم راند ..
  • DE ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    7 3
    چرا هيچكس در مورد کاترین پرز شکدم حرف نميزنه؟
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      مشکلی داری ؟
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4 8
    متاسفانه عوامل غاصب ضریب هوشی 95 دارند ایران و اعراب 85. همین باعث شده دائم از دوره پیامبر با مسلمانان درگیر باشند
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      6 4
      ، ایران محدودیت دارد همچنین مسلمانان قفل شرافت دارند برخلاف دشمنان که هیچ مرز اخلاقی ندارند. فقط بدان که خداوند با نیکوکاران است
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      4 0
      به‌نظر ضریب هوشی شما بیست است. مواظب باش چشم نخوری.
    • GB ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      همین مونده ضریب هوشی ایرانیها رو هم صهیونیستها تعیین کنن. زمان شاه ایران رو کشور اول به لحاظ ضریب هوشی معرفی می کردند!
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    9 2
    کارهای زیادی دارند، چون آدمهای خائن زیادی در اندرونی دارند،
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 2
    اسرائیل جعلی نماینده استعمار لانه همه تروریست ها و شرارت های جهانی است .. روحت شاد آدولف هیتلر که هشتاد سال پیش متوجه نقش مخرب و، ویرانگر صهیونیست ها این قوم نفرین شده خداوند در سطح جهان شده بودی ..! افسوس که شیاطین آن روزگاران جهان با این موش های کثیف همگام و همراه و متحد شدن ... !
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    5 2
    پاسخ این موش های کثیف رو باید قاطعانه بدهیم در برابر هر خرابکاری و ترور چندین ترور باید انجام بدهیم ، صهیونیست ها بابت این ترور ها باید هزینه سنگینی بدهند ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا
  • پدرام IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    9 3
    اسراییل بزودی نابود خواهد شد
  • بختیاری IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    6 2
    علاوه بر ترور که در ذات این بزدلان وحشی هست.باید مراقبت و هوشیاری بیشتری نسبت به تحرکات قشنگ کلامان سرمایه های اسرائیل بزدل در داخل ایران داشته باشیم.!!!
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4 2
    ما هم باید دست به افدامات بیشتری در سرزمین های اشغالی بزنیم جوعودها اشغالگر نباید آرامش و امنیت داشته باشند تا بتوانند توطئه کنند لانه عنکبوت باید ویران شود
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    5 4
    جمهوری باکو ، اقلیم کردی عراق و شیخ نشین های کوچک عربی، منطقه همچون امارات و بحرین لانه جاسوسی و مرکز تجمع تروریست های اسرائیلی است ..
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 2
    چرا مسولین نظام پیگیر دستگیری واعدام اعضای سازمان منافقین نیستند .۷۶۳۹
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 2
    پس سرویس امنیتی ما چین و اسراییل هر کاری بخواهد می تواند انجام دهد، پس چرا این همه بیت المال هزینه امنیت و وزارت عریض و طویل اطلاعات می شود؟
  • CA ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 2
    کار زیاد فرستادن یک جاسوس
  • ابوعلی الدمشقی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    3 4
    اسراییل هیچ غلطی نمیتواند بکند. باید منتظر باشد که بزودی حیفا و تل آویو را با موشکهای مختلف، ایران و جبهه مقاومت شخم بزنند...
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    3 3
    با نزدیک شدن به زمان توافق جریان فتنه اسرائیلی آمریکایی که در ۸ سال تحقیر امید بسیاری از نفراتش به پستهای دولتی رسیدند و به لطف فضای ول شده مجازی صاحب چندین رسانه شده اند مانند سال ۸۸ فعال شده است امیدواریم اینبار خباثت و خیانت های این جریان وطن فروش در نطفه خفه شود
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 1
    با سلام رژیم صهیونیستی خطر زوال و سقوط را بیش از روزها چی قبل درک کرده است. این رژیم بدلیل روابط درهم تنیده ای که غرب دارد و مضافاً بدلیل تسلط مالی در نظام سرمایه داری جهان توان بسیج همه غرب را برای ایجاد بحران و حتی جنگ های از جنس جنگ های افسانه ای دارد. بنظر نگارنده اکراین یکی از دستاوردهای رژیم صهیونیستی است. منازعه با چین احتمالا ضرب شست دیگه این رژیم به بشریت خواهد بود. محور همه این تحولات رژیم صهیونیستی است و هدف آن امدالقری جهان اسلام و محور مقاومت است که فعلا گلوی این رژیم را در دست گرفته و تحت فشار قرار داده است. بنابراین بایستی در مقابل اولین دشمن غدار گوش به زنگ باشیم و سطح آمادگی خود را افزایش داده و با تدابیر راهبردی تنش های که این رژیم پوسیده ایجاد می کند را مدیریت و کنترل کنیم.
  • ش. AE ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 1
    خدمت سربازان گمنام امام زمان و سپاهیان عزیز و کل نیروهای مسلح وقتی این رذل اینطوری وراجی می‌کنه باید در عرصه امنیت اطلاعاتی باید مو رو از ماست کشیدن
  • احسان US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    5 1
    کاترین جان در کنار دوستان
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      چه ته؟ ناراحتی جاموندی؟
  • حاج IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    5 2
    واقعا ناراحتم از شهادت دانشمندان اتمی کشور و گستاخی این رژیم جعلی اما من میخوام بدونم مگر میشود این همه از دانشمندان ما ترور و به شهادت برسن و هیچ کس پاسخگو نباشد و دوباره شاهد شهادت دانشمندان کشور باشیم پس نهادهای که این همه پول میگیرن برای حفاظت از تاسیسات و دانشمندان چه می کنند بنظرم ی جای کار مشکل داره
  • پیروز IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4 2
    اگر دستگاه اطلاعاتی ما بخاد مثل دوره قبل در حالت نخوت باشه و مقر های موساد و خونه های امن و سفارت اسرائیل در کشورهای مجاور رو بدرستی تشخیص نده مسلما باید منتظر ضربات موساد باشیم ، وضعیت فعلی کشور با مشکلات فزاینده اقتصادی بجا مونده از دولت مزخرف قبلی اونقدری هست که باعث جذب مزدور به سرویس موساد بشه و این بسیار خطرناکه
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4 1
    مشرق خودتو ناراحت نکن بعد اگر ترور کردن. مسئولان محکوم میکنند عزیزان وزارت اطلاعات میگن ما اطلاع داشتیم وبعد یک خط و نشون تا ترور بعدی... علی برکت الله
  • سید IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4 3
    مهمترین کار موساد باید آموزش شنای آزاد در مسافت طولانی از طریق دریا باشد تا تلفات صهیونی ها را به حداقل برساند!
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    6 6
    تا الان که هر وقت عشقشون کشیده اومدن زدن داغون کردن و رفتن ، بهتره آمارش رو از احمدی نژادتون بگیرید.
    • AT ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      6 1
      احمدی نژاد از جُهودهای مخفی است.»اونقدر که جهودهای هوادار اسرائیل در ایران آزاد هستن،توو کشورهای غربی نیستن!»من فیلمی از یه جهود سرشناس ایرانی دیدم که میگفت»۹۹٪جهودهای ایران هوادار اسرائیل هستن... .
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 2
      چقدرم تونستن خخخخ اون یک ذره هم جهل مردم و خیانت مسئولین باعث شد
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      2 4
      ما هم بیکار نبودیم فقط آمار رسمی نمی‌دهیم شما هم توصیه میکنم از نتانیاهو تون ، از بنت تون بپرسید..
  • رشاش FI ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    4 0
    معلوم است کارش در ایران چیست؟؟ بعد از نفوذ جاسوسی و خرابکاری صنعتی و نظامی.....
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    2 0
    اگر استادی از ایران ترور شد، دانشگاه حیفا را با موشک بزند. اگر دانشمند هسته ئی ترور شد نهاد انرژی هسته ئی رژیم پست غاصب را با موشک بزند. و ... . چشم در مقابل چشم.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    شما مگه قرار نبود با خیبر شکن پاسخشو بدین !!!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    مردم ایران چهار چشمی مراقب امنیت حیاتی خود هستند . رژیم نا مشروع اشغالگر اسراییل اگر به دریا دست بزنی دریا را نجس می کنی - حماقت آمریکائی ها و اروپائیها نمی تواند ابدی باشد نسلهای فهمیده ی آنها بالاخره متوجه وجود نامشروع تو خواهند شد
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    ترور بقیه‌ی دانشمندان و خرابکاری در صنعت هسته‌ای؛ با حضور مجدد جناب گروسی در ایران در شنبه‌ی آینده.
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    فعلا ابتدا به اوکراین تان برسید . اینجا برایتان داریم ، فراموش ناشدنی ، داغی بگذاریم که در جهان نمونه شود
    • . IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      همینطوره . باید روسیه بزرگ و حامی جبهه مقاومت بزنه هر چی اوکراینی هست رو از روی زمین پاک کنه و به صغیر و کبیر رحم نکنه و کشور اوکراین به مام میهن بازگرده و این داغی خواهد بود بر دل امپریالیسم و حامیانش .
    • ماوریک IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      همینطوره . باید روسیه بزرگ و حامی جبهه مقاومت بزنه هر چی اوکراینی هست رو از روی زمین پاک کنه و به صغیر و کبیر رحم نکنه و کشور اوکراین به مام میهن بازگرده و این داغی خواهد بود بر دل امپریالیسم و حامیانش .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس