کد خبر 1345968
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
ضبط خودرو

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مالخر حرفه‌ای و کشف ۴۲۰ دستگاه ضبط خودروی سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مالخر حرفه ای لوازم خودرو در محدوده ونک خبرداد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی خبرهای دریافتی مبنی بر خرید و فروش ضبط خودروهای مستعمل در محله ونک تیمی از ماموران کلانتری ونک مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه با تلاش های شبانه روزی و تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد افزود: با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: در بررسی های بیشتر از این مکان،۴۲۰ دستگاه ضبط خودرو به سرقت رفته کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و خرید و فروش لوازم سرقتی از سارقان معترف و تا کنون ۳۰ تن از مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه در این خصوص و تحمل حبس در زندان بوده خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خسروجردی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    1 0
    جرم مالخرازدزدباید بیشترباشه
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    ایشون ده برابر یک سارق باید زنداتی بشه، چون مال خر نباشه کسی چیزی را نمیدزده، چون میدونه کسی نمیخره و بی ارزشه، مثل سنگهای کف خیابان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس