ترامپ: پوتین باهوش است اما بایدن خیلی احمق است

رئیس جمهور سابق آمریکا با احمق خطاب کردن رئیس جمهور فعلی این کشور، خروج پر هرج و مرج واشنگتن از افغانستان را علت اصلی جسارت روسیه برای انجام عملیات نظامی در اوکراین دانست.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه خود را به عنوان یک رهبر «باهوش» در قبال وضعیت اوکراین ثابت کرد و بر خلاف، «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا «احمق» است.

بیشتر بخوانید:

بایدن: حمله پوتین، اروپا و ناتو را به هم نزدیکتر می‌کند

وی در این باره در جمع هوادارانش گفت: مسئله این نیست که پوتین باهوش است یا نه. البته او باهوش است. مشکل اصلی اینجاست که رهبران ما احمق هستند. بسیار احمق.

طبق گفته رئیس جمهور سابق آمریکا، پوتین پس از مشاهده خروج اسفناک نیروهای آمریکایی از افغانستان تصمیم به انجام عملیات ویژه در اوکراین گرفت. ترامپ همچنین از این عملیات ویژه به عنوان «قساوت و شرارتی که هرگز نباید رخ می داد» یاد کرد.

گفتنی است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه صبح روز پنجشنبه گذشته دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که آمریکا و کشورهای غربی حاضر به ارائه تضمین‌های امنیتی به مسکو نشدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیامک DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    6 0
    ما که تا حالا در ظرف این ۵۰ سال هر چه رییس جمهور در امریکا دیده ایم ،یکی از دیگری عتیقه تر و احمق تر روانی تر و شیادتر و جنایتکارتر بوده. آخه هر چه فکر میکنم ولی نمی فهمم که این ابله ها ی یانکی زاده از کدام رییس جمهورهای خوب شان سخن می گویند.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    7 0
    توی اسکل هم بودی هیچ غلطی نمیتونستی بکنی پس زر نزن .
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    ترامپ درست ميگه اگه امريكا بود پوتين اين جنگ و راه نمينداخت
  • AT ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    10 1
    ترامپ سگ پدر و بایدن فسیل زنده و پوتین شغالِ زورگو و نیرنگ باز،رو در یه سبد بزارن سگ نمیخوره.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 2
    خودت چی هستی مونگل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس