کد خبر 1344911
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: این روزها که اوکراین در کام جنگ فرورفته و دولت های غربی هیچ حمایتی از این کشور  نمی کنند، دو طیف از شخصیت های ایرانی دائما جلو چشم می آیند و به ستایش یا نکوهش یاد می شوند.

گروه نخست، شخصیت هایی مانند محمد جهان آرا، مهدی باکری، ابراهیم همت، حسن طهرانی مقدم، حسین همدانی، قاسم سلیمانی و هزاران نام آور گمنام مثل آنها، که اوکراین حتی یکی شان را هم ندارد.

دوم، مرحوم هاشمی، حسن روحانی، محمد خاتمی، و نوچه هایی مثل زیباکلام و تاجزاده و دهباشی و رسانه های اجاره ای، که احتمالا نمونه های مشابه آنها را  در اوکراین فراوان بتوان پیدا کرد. نمونه هایی که برخی فریب خوردند، و برخی آگاهانه، نقشه دشمن برای خلع سلاح و خلع قدرت ایران را آرایش می کردند.

اما چه قدر متفاوت است که از افراد در آینده یک ملت، چگونه یاد شود؟ مهم است انسان چگونه زتدگی کند، چگونه و در چه موقعیتی بمیرد، و چگونه درباره او -در محضر خدا و مردم- قضاوت شود.

قهرمان و ضد قهرمان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    15 0
    دقیقا
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 13
    روسیه قدرتش بیشتره داره به کشورها زور میگه زمان قاجار هم زورش بیشتر بود از ایران باج گرفت . مشکل کشور روسیه است نه غرب و روحانی و غیره
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      10 1
      اینو خودت تنهایی گفتی یا یکی کمکت کرد.مشکل تفکراتی مثل شماست که با رای دادن به افراد ناشایست باعث وقوع چنین مصیبت هایی میشه.آخه نادون اگه اوکراین به دست غرب گراهایی که توسط آمریکا به قدرت رسیده بودن خودشو خلع سلاح نمیکرد الان سومین کشور اتمی دنیا بود
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      9 1
      زمان الان زمان پالانی و قاجار نیست که باج بدیم سرمون هم بره یک وجب از خاکمون رو به روسیه و سگانی مثل امریکا و انگلیس نمیدیم !!! ۴۰ سال پیش بدون سلاح با صدام نوچه ی امریکا و حمایت ۴۰ و یا ۵۰ کشور جنگیدیم ولی خاک ندادیم الان که قدرت اول موشکی،منطقه هستیم بترسیم ؟؟؟
    • ماحسون IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      4 0
      داداش ،قهرمان زندگیت یا استادت که همان زیباکلام.. هستش، نمیشه بیشتر از این ازت انتظار داشت، اون موقع شوروی بود وفرمانده خونخوارش،الان روسیه هستش و پوتین که مخالفت کرد با توهین به اسلام در غرب،کمک ایران در سوریه ولبنان کرده،بفهم دوست خوبم به حرف های اسلاح طلبان و کلاغ های زیبا گوش نده
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    3 14
    پایان پوتین نزدیک است...
  • علیرضا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 25
    درود بر هاشمی و روحانی و خاتمی
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      7 0
      لعنت بر منافقین و نفوذی‌ها
  • مهدی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    20 0
    درود خدا بر بندگان صالحش، درود خدا بر رهبر بزرگ ایران و یاران وفادارش
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 10
    از کجا می دانید اوکراین سربازان شجاع ندارد؟ ضمنا اگر روسای اوکراین مثل روحانی و خاتمی و هاشمی بودند الان جنگ نمی شد و با دید عقلانی با روسیه کنار می آمدند. همچنانکه ترامپ و بوش هر کاری کردند نتونستن ایران را وارد جنگ کنند.
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      5 0
      اولا همین عقلانیت غرب زده ها چندین بار ما رو تا مرز جنگ برد.از نظر هاشمی و روحانی و خاتمی عقلانیت یعنی مذاکره و سازش و کوتاه آمدن در مقابل غرب.عقلانیت یعنی دنیای بدون موشک.همان طوری که دوحانی راکتورهای هسته ای رو بتن ریزی کرد.بعدشم کی میگه خاتمی نزاشت بوش حمله کنه اتفاقا بوش حمله کرد منتها قبل از ایران به لبنان.اونا اول به لبنان حمله کردن چون معتقد بودن حزب الله همون توانایی هایی رو داره که ایران داره اما بعد از شکست اسراعیل از حزب الله فهمیدن ایران خیلی قدرتمندتره.استفاده حزب الله از موشک های کروز ساحل به دریا و غرق کردن ناوشکن اسراعیلی ،مسلح بودن حزب الله به موشک های زد زرح و موشک ها و راکت های خط شکن و جنگ چریکی و نیروی زمینی معتقد و نترس و آماده شهادت که در میدان جنگ از مرگ هراس نداشت باعث شد آمریکا از حمله صرف نظر کنه.....اتفاقا هاشمی و خاتمی و روحانی به دنبال خلع سلاح ایران بودن و خلع سلاح یعنی کاشتن طمع تو دل دشمن.
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      3 0
      شما به ترور حاج قاسم چی میگید.ایا ترور حاجی اعلام جنگ نبود.اتفاقا ما تو دوره این سه غرب زده بیشتر رو مرز جنگ بودیم چون با کوتاه اومدن هاشون و سبگنال ضعف فرستادن هاشون بیشتر دشمن رو پر رو کردن.دلیل عدم جنگ علیه ایران سپاه و ارتش قدرتمند اونه نه یه مشت غرب زده که تنها هدفشون نوکری آمریکا و خلع سلاح ایرانه.غرب زده هایی که دنیای فردا رو دنیای گفتمان و مذاکره میدونستن نه موشک.فقط برو نظر سفیر اوکراین در انگلیس رو بخون.
  • ماحسون IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    4 0
    چی بگم حیفه عکس سردار دلهامون قهرمان زندگیمون کنار اینها، مقایسه کنید، زنده باد وطنم
  • DE ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    6 0
    مرحوم هاشمی، خاتمی، و نوچه هایی مثل زیباکلام و تاجزاده و دهباشی حجاریان........... این اقایان ضد سیاست دفاعی یک جریان ایران ستیز زیر پوستی واقعی هستند که به مردم ایران نارو زدند. اگه به خواسته این اقایون بود. در کمتر ازبیست دقیقه امنیت کشورایران رو براحتی چوب حراج به اش میزدند . کاری میکردند که ایران در مقابل تروریست های داعش و تکفیری و دشمنان بیگانه جنگ ستیز! دست خالی می ماند و اگه بخواست این دسته اصلاحاتچی بود نمی بایست حتی یک سرباز ، گلوله ، خمپاره و موشک و هواپیمای دفاعی ایران داشته باشه! یعنی در یک حمله و هجوم دشمنان ایران دیگه نه از حاکمیت ارضی ، نه از استقلال ایران خبری نبود . متاسفانه ناموس ایرانی در بازارهای داعشی بسادگی خرید و فروش می شدند و کک اقایون نمی گزید! همانطور که اصلاحاتچی هامیخواستند گندم و مواد غذایی ایرانی ها رو وارداتی محض کنند. نهایتا خوش خیال هاشون مثل اوکرائین ساده لوح می نشستند تا مثلا امریکا بیاد ازشون دفاع کنه! زهی به خبال باطل !
  • انسانم آرزویت IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    من اصلا نظرات این مردم رو نمیفهمم میگن اکراین به غرب اعتماد کرده و قدرت سوم اتمی بوده و از این حرفها خب اگه اکراین نوچه آمریکا بوده و نقشه داشتن عضو ناتو بشه پس چرا خلع سلاحش کردن اجازه میدادن بیخ گوش روسیه باشه و همیشه روسیه از اون ترس داشته باشه پس نتیجه می گیریم با نقشه خود روسیه خلع سلاح شده همانقدر که آمریکا قابل اعتماد نیست اعتماد به روسیه هم اوج حماقت است یادتون میاد یک هفته پیش پوتین جان زنش رو قسم میخورد که ما به کسی حمله نمیکنیم و آمریکا با قاطعیت میگفت روسیه چند روز دیگه حمله میکنه و شما مشرقیون جوک میساختید که آمریکا داره مغلطه میکنه آی روزگار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس