کد خبر 1344594
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: نه یک ژنرال، بلکه حتی یک افسر معمولی ناتو یا پنتاگون هم برای کمک، در اوکراین دیده نمی شود؛ و حال آن که اوکراین، پایگاه نظامی- جاسوسی پنتاگون شد، با این بهانه که آمریکا و ناتو در روز مبادا به کمک دولت اوکراین بشتابند.

مقایسه کنید با جان فشانی سپهبد سلیمانی و همرزمان فداکار ایرانی و عراقی و لبنانی اش، که در سخت ترین روزها، نه فقط کنار متحدان شیعه ایستادند، بلکه حتی به کمک مسلمانان غیر شیعه و حتی غیر مسلمان ها در همسایگی شتافتند.

ما در برابر صدام و سپس آمریکا و متحدانش جنگیدیم و از عزت و امنیت خود و منطقه صیانت کردیم؛ در حالی که همواره تنها بودیم. آیا غربگرا ها هم -جز لفاظی برای غفلت مخاطب از خیانت های پیاپی غرب- حاضر بوده اند مثلا کنار اشرف غنی یا زلنسکی بروند و بجنگند؟ این یکی از تفاوت های رویکرد مستقل انقلابی، با رویکرد وابسته گرا و غربگراست.

این فرق فرهنگ مقاومت اسلامی با طفیلی گری و وابسته گرایی است که جوانان خرمشهر با دست خالی، سی و سه روز در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح شده صدام مقاومت کردند و سرانجام کار به سرشکستگی صدام و آمریکا منتهی شد؛ اما نه در اوکراین و نه افغانستان، طفیلی های غرب، هیچ انگیزه و رمقی، حتی برای دو روز مقاومت نداشته اند.

بالاتر از همه، فرق می کند که امام خمینی و امام خامنه ای و سید حسن نصرالله، سکاندار هدایت کشتی یک ملت در تلاطم بحران ها باشند، یا امثال رضاخان و محمد رضا پهلوی و اشرف غنی و ولادیمیر زلنسکی که مملکت خود را سر بزنگاه ها تسلیم کردند.

خیلی مهم است که وسط منطقه جنگی در قلب خاورمیانه زندگی بکنید، اما چنان عزت و اقتداری را فراهم کرده باشید که هیچ دشمنی نتواند به مرزهای شما نگاه چپ بکند، و هر وقت محاسبه کرد، از درگیری پشیمان شود.

این عزت و اقتدار و امنیت، دستاورد ملتی است که سپهبد شهیدش "سرباز قاسم سلیمانی" درباره او گفت: "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم". و به بیان حکیمانه امام راحل (ره)، "ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • احمد شیرازی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    31 4
    احسنت گل گفتی خداییش سرمون بلنده و با عزت زندگی میکنیم به حرمت خون شهدا و رهبری امام و اقا.
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      اروپا گفته با کشور صاحب بمب هسته ای وارد جنگ نمی شود.گداهای مسکو اول فکر کنند. یاد اشغال آذربایجان و جمهوری مهاباد بیفتند عمرا ارباباتون اینها رو بدونند.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    22 1
    خداوندا ، ریشه ی غربگدایان مزدور یا به قول امام (ره ) ، تفاله های آمریکایی را بخشکان .
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    12 3
    درود ابدی پروردگارم بر امام خمینی و امام خامنه ای و سردار عزیزمان سلیمانی لعنت ابدی خداوند بر کدخدا پرست غرب لیس فریدون
  • FR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    2 0
    صد در صد ! درود بر شما آقای ایمانی
  • SE ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    درسی برای حکام دیکتاتور و آویزون غرب و اسرائیل در جنوب خلیج فارس که امنیت شان را با پایگاه شدن برای ییگانگان به خطر می اندازند
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    بر روح بلند شهیدان صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس