وزیرخارجه تل‌آویو : پیوستن به تحریم ها علیه روسیه را بررسی می کنیم

یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که در صورت اعمال تحریم های آمریکا علیه روسیه، اسرائیل نیز آنها را بررسی می کند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه جروزالم پست، درحالیکه تنش های بین روسیه و اوکراین همچنان ادامه دارد و غربی ها مدعی حمله مسکو به همسایه غربی هستند، لاپید در مصاحبه با شبکه ان۱۲ گفت:در این‌زمینه ، ارزیابی اطلاعاتی ما نسبت به ارزیابی آمریکایی ها و انگلیس متفاوت است.

وی با رد تلویحی ادعای غربی ها در مورد وقوع یک حمله احتمالی تاکید کرد: وضعیت بدین گونه نیست و ما در آن نقطه قرار نداریم. 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ارزیابی رژیم صهیونیستی را اینگونه تشریح کرد که تل آویو نسبت به واشنگتن احتمال کمتری را برای حمله می دهد اما همچنان آماده برخی از احتمالات است.

لاپید در ادامه گفت: اگر آمریکا تحریم ها علیه روسیه را اعمال کند، اسرائیل نیز اعمال تحریم های علیه روسیه را بررسی خواهد کرد. اگر به آنجا برسیم، ما با آن مواجه خواهیم شد.

با وجود اینکه مسکو ادعای غربی ها مبنی بر حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین را همواره رد می کند، شبکه تلویزیونی سی بی اس به تازگی مدعی شد که واشنگتن اطلاعاتی در اختیار دارد مبنی بر اینکه فرماندهان روسی دستور لازم برای حمله به اوکراین را دریافت کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • alireza IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 1
    دروغ میگن این صهیونیستهای پست هیچوقت وارد تحریمها برعلیه روسیه نمیشن چون روس‌ها درسوریه خیلی با اسراییل مماشات می کنن و اگه یادتونه وقتی اف۱۶های اسراییل موجب سرنگونی هواپیمای روسی و مرگ ۱۵نفر از نیروهای روسی شدن هیچ حرکتی نکردن گویی اصلا اتفاقی نیوفتاده بود و از نظر سرویس های امنیتی بشدت باهم همکاری می کنند و حتی در برهه ای روس‌ها در حمایت از اسراییل از آمریکا هم پیشی گرفتن درقضیه جنگ قره باغ دیدیم روس‌ها چقد موذیانه سکوت کردن و به متحد خود ارمنستان نارو زدن فقط بخاطر حضور و خواست اسراییل
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 0
      چی شده عزیزم، دیگه خود وزیر خارجهٔ اسرائیلی هم میگه شاید روسیه رو تحریم کنیم جنابعالی قبول ندارین برای اینکه تئوری شما مبنی براینکه دست اسرائیل و روسیه تو یه کاسه است شکست میخوره؟؟! دست اسرائیل و اربابت یعنی آمریکا و شرکاش مثل اروپای غربی و کانادا و غیره بر علیه ایران و در کل مسلمونها تو یه کاسه هست و ربطی به روسیه و چین و اینا نداره، هزیون نگو!!!
  • محمد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 0
    گورتو گم کن فسقلی
  • FR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 0
    مورچه چی چیه که کله پاچش چی چی باشه رژیم صهیونیستی و تحریم روسیه ؟ خوب خندیدیم این رژیم کودک کش خودش نفس های اخرش را میکشد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس