کد خبر 1342003
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
پاشازاده: از تیمی که صدرنشین لیگ است، نباید این همه انتقاد شود/ نتیجه دربی تأثیر زیادی در قهرمانی دارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: به طور طبیعی نباید از تیمی که بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد، این همه انتقاد شود.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در صدر جدول قرار دارد، ولی انتقادها هم زیاد است. از تیمی که در صدر جدول قرار دارد نباید این همه انتقاد شود. کاری به شخص ندارم و می‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم. نتایج این تیم خوب است، اما مثالی را چند وقت پیش زدم و الان هم تکرار می‌کنم. شرایط استقلال مثل غذایی می‌ماند که نمک ندارد، مانند اینکه برنج اعلای ایرانی و خورش قورمه سبزی دارید و غذا باکیفیت است، ولی بدون نمک مزه‌اش خوب نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال مقابل ذوب‌آهن، پیکان و هوادار برد قاطعی کسب نکرد، ولی در بازی با تراکتور بهتر از قبل بود. استقلال بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و نباید با این همه انتقاد روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال هیچ موقع پایان خدمت جعلی نداشته

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اظهارات برخی پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر اینکه آبی‌پوشان در ادامه لیگ امتیاز از دست می‌دهند، گفت: فاصله استقلال آنقدری زیاد نیست که بگوییم قهرمان شده است. بازی‌های آینده و نتیجه دربی تأثیر زیادی دارد.

پاشازاده در مورد عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سابقه نداشته که چنین تصمیمی گرفته شود. اگر در گذشته رئیس فدراسیونی عزل شده بود تصمیم از بالا و سیاسی بود. مردم باید دلایل برکناری رئیس فدراسیون را بدانند تا شفاف‌سازی شود. هر کسی یک اشتباهی می‌کند و اگر ایشان (عزیزی خادم) مرتکب اشتباه شده، همه باید بدانند چه اشتباهی بوده است. از طرفی، خوشحالم آدم تحصیلکرده و فوتبالی سرپرست فدراسیون شده است. میرشاد ماجدی زحمتکش، آگاه و تحصیلکرده است و از همه جهات انتخاب خوبی به شمار می‌رود. امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند و همه به او در این راستا کمک کنند تا فدراسیون قوی داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    چرا ؟ خوب بد بازی می کنه . نباید بگیم ؟ بده که هم خوب بازی کنن و هم خوب امتیاز بگیرن ؟
  • SE ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    صدرنشینی با جورکردن 6 امتیاز به ارزنی نمی ارزد
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    2 0
    قطعا این فصل تیم کیسه قهرمان میشه الان هم اگر تیم پرسپولیس تو کورس قهرمانی باقی مونده به دلیل اینکه فدراسیون و وزارت ورزش کاهلی کردن و دو تیم از جام باشگاه های آسیا حذف کردن
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      0 0
      باشه تو خوبی جناب لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس