کد خبر 1341802
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
.

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، اسرائیل، عربستان سعودی، امارات متحده عربی به دنبال تشکیل پیمانی مشترک برای مقابله با خطر پهپادها هستند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه فاش کرد، تل‌آویو در سایه تهدیدهای اخیر شکل گرفته در قالب پهپادهای انفجاری و موشک‌های کروز با همراهی ابوظبی و ریاض در حال تشکیل پیمان دفاع منطقه‌ای است.

نیر دفوری خبرنگار این رسانه عبری زبان در این باره نوشت: بعد از آن که یک پهپاد دیروز وارد حریم هوایی (فلسطین اشغالی) شد و گنبد آهنین هم موفق به سرنگونی آن نشد، خبرهایی در رابطه با شکل‌گیری پیمانی دفاعی بین تل‌آویو و شماری از پایتخت‌های عربی دور و نزدیک به گوش می رسد.

اطلاعات رسیده به شبکه ۱۲ اسرائیل حکایت از آن دارند که تل‌آویو به این نتیجه رسیده است همان موشک‌ها و پهپادهایی که ابوظبی و ریاض را مورد هدف قرار می‌دهند، اسرائیل را هم تهدیدی می‌کنند و حوثی‌های یمن ظرفیت انجام چنین اقدامی را علیه آن دارند.

براساس طرح ارائه شده توسط مسئولین امنیتی (رژیم صهیونیستی) قرار است سامانه‌های هشداری در کشورهای هم پیمان مستقر شده و ورود پهپاد به حریم هوایی را به بقیه اعضا هشدار دهند تا از این طریق بتوان به شکل بهتری به مقابله با این خطر رو به گسترش پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    خیلی شیک
  • حمیـد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    اونا چندین ساله که نزدیک و فیس تو فیس بوده و هستن اون بن‌سلمان یک یهودی‌‌الاصل در لباس عرب مسلمان است چیزی نمونده همه‌چیز برملا بشه خواهید دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس