آنهایی که به گنبد آهنین دلبسته اند در محاسبات خود تجدید نظر کنند

رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به قدرت نمایی پهپادی مقاومت اسلامی لبنان بر فراز شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی مرز لبنان، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به قدرت نمایی پهپادی مقاومت اسلامی لبنان بر فراز شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی مرز لبنان، واکنش نشان داد.

وی اعلام کرد: آنکه توان محافظت از خودش را ندارد نمی تواند که از دیگران محافظت و حمایت کند.

عبدالسلام تاکید کرد: پس از شکنندگی گنبد آهنین در برابر پهپاد حزب الله، کسانی که به آن دلخوش کرده اند، در محاسبات خود تجدید نظر کنند. ناتوان در حمایت از خودش، نمی تواند که از دیگران حمایت کند و فقط خروج از یمن است که به کشورهای متجاوز امنیت می دهد.

پیش از این هم محمد علی الحوثی در این پست توئیتری قدرت و توان سامانه موشکی رژیم صهیونیستی را به دلیل ناتوانی در رهگیری پهپاد حزب الله در آسمان اراضی اشغالی، به سخره گرفت.

این مقام یمنی در پست توئیتری خود آورده است: اشغالگران صهیونیست به امارات پیشنهاد داده‌اند تا برای ساقط کردن پهپادها و موشک‌های یمنی از سامانه‌های موشکی آنها صهیونیست‌ها استفاده کند.

الحوثی عنوان کرده است: اکنون پس از عملیات اطلاعاتی پهپاد حزب الله در عمق اراضی اشغالی ما خطاب به صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم: اگر راست می‌گوئید، خودتان برای استفاده از سامانه‌های موشکی مستحق‌تر هستید.

روز گذشته حزب الله لبنان بیانیه‌ای را در خصوص حادثه امنیتی در شمال اراضی اشغالی صادر کرد. در بیانیه حزب الله آمده است: مقاومت اسلامی امروز یک پهپاد را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد.

حزب الله در این بیانیه آورده است: پهپاد مقاومت اسلامی به مدت ۴۰ دقیقه در آسمان اراضی اشغالی اقدام به گشت زنی کرد. مأموریت این پهپاد، انجام فعالیت شناسایی بوده است. مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی امتداد یافت. علیرغم تمام تلاش‌های پی‌درپی و متعدد دشمن برای سرنگونی پهپاد «حسان»، این پهپاد به سلامت از اراضی اشغالی بازگشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    فقط خروج ازیمن که برای امارات امنیت می آورد وگرنه سامانه گنبد سوراخ اسرائیل برای امارات قوز بالاقوز می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس