محمد پنجعلی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: عملکردی که از رامین رضاییان شاهد بودیم فقط ۵۰ درصد از توانایی او را نشان می‌دهد. با حضور رامین رضاییان در ترکیب، سمت راست تیم پرکارتر شده است.

سرویس ورزش مشرق _ روز گذشته تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با برتری دو گله‌ی پرسپولیس به پایان رسید. با توجه به برد استقلال در بازی با تراکتور، پیروزی پرسپولیس در بازی روز گذشته نتوانست به رسیدنشان به صدر جدول کمکی کند و شاگردان یحیی با سه امتیاز اختلاف نسبت به رقیب سنتی خود همچنان در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

محمد پنجعلی در گفتگو با مشرق گفت: دیروز پرسپولیس بازی فشرده و سختی مقابل آلومینیوم انجام داد. ولی خوشبختانه نسبت به بازی های قبل هماهنگ تر شده بود. تغییرات زیادی در تیم صورت گرفته است، به همین دلیل هماهنگی در تیم به سختی به وجود خواهد آمد. اما در مسابقه دیروز ما هماهنگی خوبی در بازیکنان شاهد بودیم. تیم با وجود این تغییرات تیم بهتری شده است و می تواند در ادامه نتیجه‌های خوبی بگیرد.

وی در خصوص نقش رامین رضاییان در این پیروزی ادامه داد: عملکردی که از رامین رضاییان شاهد بودیم فقط ۵۰ درصد از توانایی او را نشان می‌دهد. با حضور رامین رضاییان در ترکیب، سمت راست تیم پرکارتر شده است. رضاییان فرصت زیادی برای پیشرفت دارد و می‌تواند با عملکرد مناسب به تیم ملی دعوت شود و در تیم ملی نیز بدرخشد.

رضاییان فقط ۵۰ درصد از توانایی‌ خود را نشان داد/ شروط یحیی حرفه‌ای بود

پنجعلی درباره گلزنی بازیکنانی که این فصل به تیم اضافه شدند، اظهار داشت: رضا اسدی و حامد پاکدل در بازی دیروز خیلی خوب بازی کردند. وقتی بازیکن جدیدی به تیم بزرگ پرسپولیس اضافه می‌شود، زمان زیادی نیاز دارد که در تیم جایگاه خود را پیدا کند و عملکرد درخشانی از خود به جا گذارد. این بازیکنان در بازی دیروز با شهامت بیشتری بازی کردند. در طول مدت حضور آنها در تیم، فشار زیادی متحمل شدند و انتقادهایی به آنها وارد بود ولی این گل‌ها می تواند آنها را از فشار خارج کند. با گذشت زمان بازیکنان جدید ساخته تر می شوند و جایگاه بهتری در تیم خواهند داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خرید بازیکن اروپایی توسط پرسپولیس افزود: هنوز شناخت زیادی از این بازیکن ندارم ولی وقتی کادر فنی پرسپولیس بازیکن را تایید کند یعنی بازیکن در حد و اندازه های پرسپولیس است. ما باید به کادرفنی اعتماد کنیم و از تصمیماتشان حمایت کنیم.

پنجعلی در مورد شرط یحیی برای انجام تست فنی این بازیکن عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی کار بسیار حرفه‌ای انجام داده است. متاسفانه فوتبال ایران حرفه‌ای نیست. در فوتبال حرفه ای ابتدا فیلم عملکرد بازیکن را مشاهده می کنند، اگر از عملکرد بازیکن راضی بودند سپس باید از تست های مختلف با موفقیت عبور کنند. در فوتبال حرفه ای همه‌ی نکات را با دقت بررسی می کنند. اما متاسفانه در ایران به این نکات توجه نمی‌شود. بنابراین شرط گل‌محمدی می تواند به فوتبال ما کمک کند و قدمی مثبت برای فوتبال ایران باشد. (به گزارش مشرق، ساعتی پس از این گفتگو خبری مبنی بر منتفی شدن حضور بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیس منتشر شد.)

وی ادامه داد: فوتبال ایران باید به دست بخش خصوصی سپرده شود. در چهل سال گذشته درباره این موضوع صحبت های زیادی شد ولی نتیجه ای نداشته است. تیم ملی ایران می تواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند. این موضوع نشان می دهد که فوتبال ما پتانسیل بالایی دارد. متاسفانه تشکیلات فوتبال ما هم ارز با سطح این فوتبال نیستند. ابتدا ما باید تشکیلات را درست کنیم. تشکیلات ما نه تنها در فوتبال، بلکه در ورزش های دیگر عقب تر از پتانسیل آنها هستند. ما هنوز در فدراسیون فوتبال مشکلاتی داریم. تیم های بزرگ توانایی تامین زمین تمرین ندارند. این درحالی است که در فوتبال حرفه ای، همه تیم ها دارای استادیوم هستند و بازی هایشان را در آنجا برگزار و درآمدزایی می کنند. متاسفانه هیچکدام از این اتفاقات در ایران نمی افتد. این مشکلات تا زمانی که از پایه حل نشود چیزی درست نخواهد شد. برای اداره یک باشگاه باید همه مشارکت داشته باشند. در باشگاه‌های مطرح اروپایی، مردم، پیشکسوتان و سرمایه گذاران در اداره باشگاه مشارکت دارند و به پیشرفت باشگاه کمک می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس