کد خبر 1341984
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رفتار عجیب بازیکن خبرساز پرسپولیس/ برای چه کسی شاخ و شانه می‌کشی؟

بازیکنان و مربیان فوتبال کشورمان بدون کارنامه قابل قبولی، فقط ژست موفق بودن را به خود می‌گیرند.

به گزارش مشرق، در هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس با ۲ گل آلومینیوم اراک را شکست داد تا مانع از افزایش فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول شود. گل دوم سرخ‌ها را در این بازی رضا اسدی به ثمر رساند؛ یکی از بازیکنانی که امسال حسابی در کانون توجهات بوده است. او با سر و صدای زیاد و قراردادی گران‌قیمت به جمع سرخپوشان پیوست اما در نیم‌فصل اول توقعات را برآورده نکرد. بنابراین طبیعی بود که تحت فشار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

رضا اسدی آن «هیس» را برای من فرستاد/ هافبک ۱۱ میلیاردی فکر می‌کند در دربی گل زده است!

شماره ۸ سرخ‌ها اما بعد از گشودن دروازه آلومینیوم از فرصت استفاده کرد و رو به منتقدانش «هیس» نشان داد؛ توگویی آقا رضا گل قهرمانی پرسپولیس را زده و به تنهایی دبل هت‌تریک را برای قرمزها به ارمغان آورده است. راستش هیس او و چشمه اشکی که از چشمانش می‌جوشید، ربطی به یک گل معمولی در یک بازی عادی لیگی نداشت. زشت است توقع یک آدم از خودش اینقدر کم باشد.

رفتار عجیب بازیکن خبرساز پرسپولیس/ برای چه کسی شاخ و شانه می‌کشی؟

این روزها عادت کرده‌ایم در سوگ واژه‌ها بنشینیم. وقتی جمله طعنه‌آمیز ژوزه مورینیو بر زبان فرهاد مجیدی جاری می‌شود که هنوز در دنیای مربیگری فقط یک قهرمانی نیم‌فصل دارد، وقتی امین قاسمی‌نژاد تبدیل به بمب نقل‌وانتقالات می‌شود، عجیب نیست که «هیس» را هم رضا اسدی بعد از یک گل تشریفاتی و بی‌اهمیت رو به مخاطبانش نشان بدهد. صد البته امیدواریم گلزنی برابر آلومینیوم، آغاز روزهای خوش اسدی باشد و او به شرایط موردانتظار برسد اما یک نفر به این اخوی با قرارداد ۱۱ رقمی‌اش یادآوری کند هنوز اتفاقی رخ نداده که او دنبال تسویه‌حساب با منتقدان است.

اوج پیشرفت اسدی این بود که این بار به جای دقیقه ۸۸، از دقیقه ۸۳ وارد زمین شد. شما که بعد از ۱۸ هفته هنوز نتوانستی کادرفنی را برای یک ربع حضور در زمین قانع کنی، بابت چه شاخ و شانه می‌کشی؟ یعنی مثلا زمانی که بعد از ۲ دقیقه بازی به هن‌هن می‌افتادی و نقش زمین می‌شدی، مردم و رسانه‌ها باید قربان قد و بالایت می‌رفتند؟ این اداها دیگر چیست؟

خوب است که آدم از نقدها و نظرات مخالف، انگیزه‌ای برای پیشرفت بسازد اما بدون تعارف یکی مثل رضا اسدی حالاحالاها کار دارد تا پولش را در پرسپولیس حلال کند. این هیس و این گریه و زاری‌ها زمانی موجه است که او خودش را در میادین بزرگ ثابت کند، پشت سر هم بدرخشد و باری از روی دوش تیمش بردارد. شاید هم همین سقف کوتاه باعث شده آقای ستاره در ۲۶ سالگی «صفر» بازی ملی داشته باشد. شما به اندازه کافی خوب باش، همه ساکت می‌شوند و تازه برایت کف هم می‌زنند. آنقدر قد بکش که مخالفانت بدون هیس ساکت شوند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    7 0
    تو را بخدا ، خودتان کلاهتان و ... را قاضی کنید ! یک پرستار با تجربه ، یک کارگر متخصص در واحد های تولیدی بزرگ ، یک کارگر و مهندس متخصص در معادن عظیم کشور و ... چندسال بایستی بدون قوت لایموت پس انداز کنند تا به مبلغ قرارداد یک فصل یا یک فصل و نیم بازی کردن افراد متکبر و بی خاصیتی مثل آقای هیس برسند !!!؟؟؟ اونهم برای هفته ای حداکثر پانزده یا بیست دقیقه بازی کردن بی تأثیر و بی خاصیّت !!؟؟ واقعاً این درآمد ها حلاله ؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    5 4
    شما آقای نگارنده توخالی وبی ظرفیت به قدری بی جنبه هستی که در همه مسائل حتی مشکلات وحاشیه سازی خود قرمزها هم به فکر تسویه حساب با تیم مقابل هستی!؟ فقط میتوان برای شفای شما وامثال شما دعا کرد فقط همین!؟
  • سعید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    5 0
    حق کارمند کارگر خوردن ندارد فوتبالیستهای آشغال بیت المال خور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس