کد خبر 1340915
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
دیدار باقری با نمایندگان سه کشور اروپایی در حال برگزاری است

دیدار علی باقری عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده کشورمان با نمایندگان سه کشور اروپایی در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، این در حالی است که چهارشنبه شب علی باقری عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان در توییتی در مورد روند مذاکرات وین نوشت: بعد از هفته‌ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

وی افزود: واقع‌بینی، خودداری از زیاده‌خواهی و توجه به تجربه چهار سال گذشته، لازمه تحقق این هدف است؛ زمان تصمیم‌گیری طرف‌های مذاکراتی ما فرا رسیده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 5
    ار دیگر به هیچ وجه نباید زیر بار پروتکل الحاقی برویم حتی اگر تحریمها را برندارند.با خنثی سازی تحریم دلیلی ندارد زیر بار خفت بار پروتکل الحاقی برویم.برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست.اجرای پروتکل الحاقی برای پرستیژ ابرقدرتیمان و جان دانشمندانمان خطرناک است.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    4 6
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    باید به استکبار در هر روز گفته شود. اگر استکبار دست از بازی بر دارد. باید امروز به برجام بر گردد. بعد ما تضمین می دهیم به برجام بر گردیم. در همه مذاکرات این خواسته تکرار شود. تا این با استکبار خسته و عصبانی گردد
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    مذاکره دیگر کافی است؛ حجت بر همه‌ی دشمنان تمام شده است. همین امروز مذاکرات فرسایشی را تا زمان اجرای سیاست قطعی یعنی لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی دقیق آن به حالت تعلیق درآورید؛ اگر چنانچه تا یک ضرب الاجل مشخص مثلاً سه ماه دیگر این سیاست اجرا شد، به مذاکرات برگردید؛ در غیر این‌صورت با اقتدار از برجام خارج شوید و این شجره‌ی خبیثه را ریشه‌کن کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس