گروه های فلسطینی: رژیم صهیونیستی بهای تجاوزاتش به قدس را خواهد داد

گروه های فلسطینی تاکید کردند که دشمن صهیونیستی بهای تجاوزات و سزای جنایاتش علیه ساکنان قدس و کرانه باختری را خواهد داد.

به گزارش مشرق، گروه های ملی و اسلامی فلسطینی در حمایت از ساکنان قدس به ویژه محله «شیخ جراح» که طی روزهای اخیر در معرض حملات وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهونیست قرار داشتند، تجمع کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر داد که «عامر الجعب» از رهبران «حزب فدا» در سخنانی به نمایندگی از گروه های فلسطینی در این تجمع تاکید کرد که «دولت شهرک نشینان» به نخست وزیری «نفتالی بنت» از گذشته عبرت نگرفته و نمی داند که ملت فلسطین از توانایی و قدرتی برخوردار است که می تواند قواعد درگیری جدیدی را بر این رژیم به منظور تحقق منافع عالی فلسطینی ها تحمیل کند.

الجعب افزود که عزت و کرامت ملت فلسطین در گرو پایبندی آن به سرزمین و مقدساتش است و ما هرگز ساکنان قدس را تنها نخواهیم گذاشت.

وی اظهار کرد که ملت فلسطین با وجود تجاوزها و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست، اجازه یهودی سازی قدس را نخواهد داد و وحدت و یکپارچگی فلسطینیان همه طرح ها و توطئه های اشغالگران را خنثی خواهد کرد.

الجعب همچنین بر حمایت گروه های فلسطینی از اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و تمامی اقدامات اعتراضی آنان علیه سازمان زندان های صهیونیستی تاکید کرد.

وی بر ضرورت تحقق آشتی ملی، برگزاری نشست رهبران گروه های فلسطینی، انجام گفت و گوهای جامع ملی و تشکیل دولت وحدت ملی و پایبندی به مصوبه های شورای ملی و مرکزی فلسطین در زمینه توقف هرگونه رابطه و همکاری با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

الجعب از تشکیلات خودگردان خواست مجازات های اعمال شده بر غزه را لغو و همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی را متوقف کند.

در همین پیوند، نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.

نظامیان صهیونیست ۱۲ فلسطینی را که بیشتر آنها جوان هستند، در شهرهای مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری طی ماه های اخیر به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا با بازداشت های گسترده در کرانه باختری، فلسطینیان به ویژه جوانان را از عملیات ضداسرائیلی باز دارد.

آمارها نشان می دهد که این بازداشت‌ها نه تنها موجب کاهش عملیات‌ مقاومتی نشده، بلکه در سال گذشته عملیات ضد اسرائیلی به طرز قابل ملاحظه ای نیز افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس