کد خبر 1340869
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
گرانی‌ها صدای ساکنان تل‌آویو را درآورد +عکس

ساکنان تل‌آویو در اعتراض به افزایش شدید هزینه‌های زندگی و بهای مواد غذایی در رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که هزاران نفر در تل‌آویو شامگاه چهارشنبه (دیشب) در اعتراض به افزایش شدید هزینه‌های زندگی در خیابان‌های این شهر دست به تظاهرات زدند.

وبگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از برگزاری تظاهرات اعتراضی در تل‌آویو با موضوع مخالفت و اعتراض به افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی خبر داد؛ تظاهراتی که به گفته سازماندهندگان آن، وابستگی به هیچ یک از احزاب و جناح‌های این رژیم ندارد.

طبق این گزارش، هزاران نفر عصر روز چهارشنبه (دیروز به وقت محلی در فلسطین اشغالی) به منظور اعتراض به افزایش شدید هزینه‌های زندگی در خیابان‌های تل‌آویو از قبیل میدان «هابیما» تظاهرات کردند.

خون ساکنان تل‌آویو از گرانی‌ها به جوش آمد +عکس

تایمز اسرائیل خبر داد، «گای لِرِر» یکی از مجریان شناخته شده و مطرح کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی سازماندهی این تظاهرات را برعهده داشت. وی در جریان این تظاهرات گفت: «مردم شروع به فریاد زدن و سرازیر شدن به خیابان‌ها کرده‌اند و این تنها شروع است».

به گفته سازمان‌دهندگان این تظاهرات، اعتراض عصر چهارشنبه در تل‌آویو به هیچ اردوگاه سیاسی و حزبی در رژیم صهیونیستی وابسته نبوده و هدف از تظاهرات، درخواست از کابینه رژیم صهیونیستی برای مقابله با افزایش شدید مخارج و هزینه‌های زندگی بوده است.

تایمز اسرائیل در گزارش خود درباره اعتراضات شب گذشته در تل‌آویو نوشت: «این رویداد پس از آن رخ داد که گزارش اخیر نشان داد که اسرائیلی‌ها برای اکثر اقلام اساسی خودشان بیشتر از شهروندان اروپایی پول می‌پردازند».

از جمله نکاتی که درباره تظاهرات شب گذشته در تل‌آویو مورد توجه رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، برپایی یک غرفه در این تظاهرات بود که در آن بسته‌های مواد غذایی اولیه را با قیمت نسبتاً پایین عرضه می‌کرد.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، «پس از اینکه قیمت بنزین و برق و همچنین کالاهای اساسی (در فلسطین اشغالی) افزایش یافت، در هفته‌های اخیر خشم عمومی شدیدی نسبت به افزایش هزینه‌ها وجود داشته است». این رسانه صهیونیستی افزود: «(مجله انگلیسی) اکونومیست در ماه دسامبر ۲۰۲۱ تل‌آویو را گران‌ترین شهر جهان رتبه‌بندی کرد».

خون ساکنان تل‌آویو از گرانی‌ها به جوش آمد +عکس

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 3
    خدا کمک شان کند ، خدا همه مردم دنیا را کمک کند
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      نوش جونشون، خدا به زمین گرم بزنتشون!! به یانکی‌ها بگین یه ایالت مجانی بهشون بدن گورشونو گم کنن برن اونجا و فلسطین برسه به صاحب های اصلیش یعنی فلسطینی‌ها!!!
  • نیما IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 1
    ماهمه سربازتویم خمینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس