کد خبر 1340703
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
انداختن سگ‌های پلیس به جان فلسطینیان+ فیلم

کمیته امور اسرای فلسطینی فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام بازداشت یک فلسطینی سگ پلیس را به جان وی می‌اندازند.

به گزارش مشرق، انتشار یک فیلم نشان می‌دهد علیرغم اینکه یک فلسطینی ۱۹ ساله در هنگام بازداشت مقاومتی از خود نشان نداده اما نظامیان صهیونیست سگ پلیس را به جان وی‌ می‌اندازند.

بر اساس گزارش «الجزیره»، کمیته امور اسرای فلسطینی با انتشار این فیلم اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی عمدا این کار را انجام داده تا جوان فلسطینی «مالک معلا» را بترساند. معلا از منطقه «ام الشریط» در شهر «البیره» در مرکز کرانه باختری است و این بازداشت که مرکزی صنعتی صورت گرفته که مالک نگهبان آن است.

کمیته امور اسرا افزود، نظامیان صهیونیست این مرکز صنعتی را محاصره و سپس به آن یورش می‌آورند، در ادامه به سمت مالک المعلا لیزر می‌اندازند و سگ پلیس را رها می‌کنند تا به او حمله‌ور شود.

در همین ارتباط، «قدری ابوبکر» رئیس کمیته امور اسرای فلسطینی گفت، ۹۹ درصد از فلسطینی‌هایی که بازداشت شده‌اند نوعی از انواع شکنجه، سرکوب یا بدرفتاری را تجربه کرده‌اند.

تعداد بازداشتی‌های فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ۴۵۰۰ نفر است که در میان آنها ۳۴ اسیر زن، ۱۸۰ اسیر کم سن و سال و نیز ۵۰۰ بازداشتی اداری وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    4 1
    سگ اون یهودی ملعون است...
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    جهادگران معمولا از انتحاری استفاده میکنند این دیگر طالبان داعش انصارالله و شیعی ندارد همه مسلمانان که کعبه ی مکه را میپرستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس