کد خبر 1340265
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۳۷۶ کیلو مواد افیونی طی یک عملیات منسجم توسط تکاوران پلیس استان در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک با پشتیبانی فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

جعفری افزود: در این رابطه صبح امروز مأموران انتظامی شهرستان بستک در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام  اقدامات تخصصی، یک تیم از این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو۴۰۵ و یک دستگاه پژو اسکورت، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "انجیردان- بستک" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان های اطراف متواری شدند.

جعفری خاطر نشان کرد: طی این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان،  یک تن و ۳۷۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی معرفی و سایر اعضای این باند نیز شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطر نشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمانسوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس