کد خبر 1340025
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
وحید امیری: این تلخ‌ترین اتفاق فوتبالی عمرم بود

هافبک ملی پوش پرسپولیس دور از حاشیه همچنان با پوشیدن هر پیراهن فوتبالی به درخشیدن ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی سه بر یک مقابل نساجی مازندران توانست فاصله سه امتیازی با استقلال تهران که به صدر جدول چسبیده است را حفظ کند. سرخپوشان پایتخت در حالی موفق به بردن نساجی بیرون از تهران شدند که طوفان هشت دقیقه‌ای وحید امیری در ابتدای بازی کافی بود تا این تیم با دو گل از حریف خود پیش بیفتد.

هافبک ملی پوش پرسپولیس که نقش ویژه‌ای در صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بازی‌های درخشان خود داشت این بار با پیراهن تیم باشگاهی خود الماس افکار گل محمدی شد تا نشان دهد هرگز از بازی کردن خسته نمی‌شود.

امیری یک گل و یک پاس گل داد تا در هشت دقیقه به آنچه هواداران می‌خواست برسد اما دوندگی بی امان او تا آخرین ثانیه‌حضورش در زمین مسابقه نشان داد او می‌تواند همه را جز خودش راضی کند.

الماسی که بر پیشانی پرسپولیس می‌درخشد

امیری در نبرد با بازیکنان نساجی ۱۱ بار موفق بود و سه پاس مؤثر داد که منجر به ایجاد موقعیت گلزنی برای تیمش شد.

هافبک تیم ملی ایران بیش از ۲۵ پاس رو به جلو داد تا مهدی عبدی هم بتواند همچون کمال کامیابی نیا و حامد پاکدل گلزنی کند اما مهاجم جوان سرخپوشان همچنان قدر ناشناسانه با آنها برخورد می‌کند تا نه تنها به روند سینوسی خود باز نگردد بلکه میانگین گلزنی خود را نیز بکاهد.

امیری در ۱۰ بازی گذشته‌ای که برای پرسپولیس انجام داده است جزو سه بازیکن برتر این تیم بوده است. او بدون هیچ حاشیه‌ای بازی می‌کند و برایش تفاوتی ندارد جنس مربی همچون دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ از نوع کروات باشد یا یحیی گل محمدی در قامت مربی داخلی تاکتیک‌های فنی را در گوش او گوشزد کند.

امیری یکی از معدود بازیکنان پرسپولیس است که علاوه بر پست تخصصی خود به عنوان هافبک در دفاع و حمله نیز برای سرخپوشان بازی کرده است تا تبدیل به ابزاری برای تمام خطوط سه گانه زمین مسابقه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    17 2
    هزار ماشاالله
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 21
    خدایا عجب درخششی داره این الماس !!! سریع 50 میلیارد از بیت المال مردم گرسنه بریزین حسابش تا بیشتر براتون بدرخشه . د بریز دیگه لجن
    • ع IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      16 3
      صد میلیارد بریز کور شه چه شماها‌بیشتر‌از ما‌خرج‌میکنید‌همش‌دنبال این هستید که‌پرسپولیس‌‌چکار‌کردالان که‌وزیر فدراسیون‌واستیناف‌با‌شما‌هستند ۴۹
    • کامران IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      4 0
      نه که شما اصلا بازیکن نمی خرید.بازیکنی که تیمهای روسی وعربی نمیتونن بخرن رو شما خریدین.اها احتمالا پولش از ترانسفر قائدی اومده!!!
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 3
      لنگیا عطسه هم بکنن میگن کار کیسه هاست ، هر دو تاشون رو عشقه
  • داود IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 1
    ماشاالله و لا حول و لا قوه الا بالله به آقا وحید امیری اقا
  • ابراهیم پاکرفتار IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 1
    به گل محمدی پیشنهاد می کنم از وحید امیری در پست هافبک بازیساز استفاده کند یک بار ضرر نداره
  • ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 2
    پس چرا بعد جام جهانی رفته بود خارج برگشت دادند با حسینی وصیاد منش ترانسفر شده بود اونا کجا واین کجا
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      4 0
      حالت خوب نیست، شما حتی به طارمی که تو تیم پرتو داره میدرخشه هم ایراد میگیرید، وگرنه کیه که ندونه اگه درخشش امیری با تکمیل نورالهی نبود بازی لبنان برنمیگشت ... امان از عصبیت رنگی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس