کد خبر 1339543
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
پیوس:یحیی می‌دانست دفاع نساجی کند است/پرسپولیس در نقل و انتقالات جا ماند

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: سرمربی تیم می‌دانست دفاع حریف کند است به همین خاطر با سه مهاجم بازی کردند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: در این بازی پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت. دیروز هم که به اردوی تیم رفتم و با بچه‌ها صحبت کردم روحیه خیلی خوبی داشتند. در کنار آن‌ها نهار خوردیم و گپ زدیم. یکی از روزهای خوب من بود. 

وی با اشاره به شرایط بازی تصریح کرد: پرسپولیس واقعاً بازی سختی داشت اما با غیرت و تعصب، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت. در نیمه اول به خوبی پرس از جلو و توپ‌گیری کرد. در مرکز زمین برتری خوبی داشتیم. کمال و سرلک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. وحید امیری هم به خوبی حرکت می‌کرد. او بازیکن مؤثری است و در هر پستی با تعصب، نمایش خوبی ارائه می‌دهد. مقابل نساجی هم پاس خوبی داد و گل خوبی زد.

بیشتر بخوانید:

میهمان ویژه تمرین پرسپولیس

کارشناس فوتبال در خصوص شکل بازی پرسپولیس عنوان کرد: در انتقال بازی از دفاع به حمله خیلی خوب کار می‌کند. مقابل نساجی هم ساختار دفاعی‌اش خوب بود. یحیی می‌دانست که دفاع حریف کند است. به همین خاطر با سیستم ۳-۴-۳ و با سه مهاجم بازی کردند تا با استفاده از اشتباهات فردی حریف به گل برسند. ضمن اینکه در کناره‌های زمین هم خیلی خوب کار کردند و بازیکنان کناری عملکرد خوبی داشتند. دو بازیکن خارجی هم جوان و با استعداد هستند. آن‌ها رفته رفته با تیم هماهنگ می‌شوند و مقابل نساجی هم عملکرد خوبی داشتند.

پیوس افزود: با این شرایط و اوضاع بد مالی که بازیکنان تنها ۳۵درصد دریافتی داشتند و تیم هم دچار کمبود بازیکن شد، با انگیزه خیلی خوبی مقابل نساجی بازی کردند. یحیی روی روحیه تیم کار کرده بود که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. البته نساجی هم تیم بسیار خوب و چغری است. هافبک‌های این تیم شرایط خوبی دارند. چند هفته‌ نباخته بودند، ضد حملات خوبی را انجام دادند و حتی به گل هم رسیدند. با این باخت چیزی از ارزش‌های نساجی کم نشد. پرسپولیس با تمام وجود، دل و قلبش بازی کرد. با تمام ناملایمتی‌ها و اینکه یحیی بازیکن می‌خواست اما کسی جذب نشد، با انگیزه بالا و عالی مقابل نساجی بازی کردند. 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این تیم امسال هم می‌تواند به قهرمانی برسد، گفت: دیروز هم به بچه‌ها گفتم ان‌شاالله ۳-۲ هفته مانده به آخر لیگ، تیم با همین بازیکنان قهرمان است. باید هماهنگی لازم به وجود بیاید و باشگاه بتواند پول تزریق کند. اگر یک مهاجم خارجی خوب جذب شود پرسپولیس می‌تواند برای ششمین بار به قهرمانی برسد. 

پیوس تصریح کرد: کار سختی است. تیم‌های دیگر به خوبی تقویت شدند اما پرسپولیس از نقل و انتقالات جا ماند. تنها دو بازیکن توانستند جذب کنند. یکی دروزاه‌بان بود که خودش فسخ کرد و توانست قرارداد ببندد. دیگری هم رامین رضاییان بود که قید پولش را زد. او عشق و علاقه‌اش را نشان داد و به درد پرسپولیس می‌خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    بالاخره برای قهرمان کردن تیم کیسه باید جا می موند
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      0 0
      لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس