کرمانی‌مقدم: پرسپولیس در نقل‌وانتقالات افتضاح عمل کرد/ جدایی شیری اتفاق خوبی بود

پیشکسوت پرسپولیس به شدت از فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: با وجود مشکلات باشگاه و عملکردش در نقل‌وانتقالات، تیم عالی بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. کادر فنی پرسپولیس کار خود را بلد است و بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. پرسپولیس بعد از شکست در سوپرجام خیلی خوب بازگشت و مشخص بود بازیکنان برای پیروزی وارد زمین شدند.

وی روند سرخپوشان را رو به جلو توصیف کرد و اظهار داشت: پس از اینکه پرسپولیس دو گل زد، خط دفاعی تیم آشفته بود و مدافعان ناهماهنگ بودند. البته جا افتادن بازیکنان خارجی در پرسپولیس زمان می‌برد. با این حال تیم پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بهتر شد و باز بازی کردن نساجی هم به سود این تیم تمام شد.

بیشتر بخوانید:

الماسی که بر پیشانی پرسپولیس می‌درخشد

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند به ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست یابد یا خیر، تصریح کرد: اگر تیم همین‌گونه جلو برود و مشکلی ایجاد نشود، می‌توان روی یک قهرمانی دیگر حساب کرد. با اینکه پرسپولیس در برخی نقاط زمین نیاز به بازیکن دارد، می‌تواند به یک جام دست یابد. یک لغزش از استقلال، پرسپولیس را به صدر جدول می‌رساند و این اتفاق تا پایان فصل رخ می‌دهد.

کرمانی‌مقدم درباره ضعف تیم فعلی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم باید در خطوط دفاع و حمله تقویت می‌شد که این اتفاق نیفتاد. اگر سیدجلال حسینی مصدوم شود، باید از بازیکنان جوان در دفاع استفاده شود. تیم به یک هافبک بازیساز هم نیاز داشت که دیگر نمی‌توان کاری کرد و باید با همین نفرات جلو برود. مهدی عبدی عالی کار می‌کند و بهترین زمان را برای نشان دادن خودش دارد، اما فرصت‌های گلزنی زیادی را او و دیگر بازیکنان تهاجمی از دست می‌دهند.

وی در مورد عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی عنوان کرد: جدایی شیری خیلی خوب بود و هواداران هنوز از او ناراحت بودند. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و معتقدم با ورود رامین رضاییان، دفاع راست پرسپولیس خیلی بهتر خواهد شد. گل‌محمدی بازیکنان زیادی از باشگاه می‌خواست که جذب نشدند. به نظرم پرسپولیس در نقل‌وانتقالات افتضاح عمل کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس