کد خبر 1339982
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در پرتغال +عکس

ستاره سابق پرسپولیس در لیگ برتر پرتغال شبی رویایی به همراه ماریتیمو خلق کرد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز(سه شنبه) از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو و آروکا به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ماریتیمو به پایان رسید.

علی علیپور مهاجم ایرانی ماریتیمو ۸۱ دقیقه درون زمین حضور داشت و با درخشش، زمینه ساز پیروزی تیمش شد. وی در دقایق ۷ و ۷۹ ۲ گل از ۳ گل تیمش را به ثمر رساند. وی بعد از گل دوم، پیراهن خود را از تن خارج کرد و از داور کارت زرد گرفت.

با نگاه به آمار مهاجم سابق پرسپولیس در این مسابقه می توانید متوجه شوید ستاره بلامنازع این بازی کسی جز علی علیپور نبود.

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در پرتغال +عکس

ستاره ایرانی در این بازی با کسب ۸.۶ امتیاز از ۱۰، بالاترین امتیاز را از آن خود کرد و به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. با نگاه به آمار این بازیکن، ۸۱ دقیقه برای ماریتیمو بازی کرد و ۲ گل به ثمر رساند و پاس گلی نداد.

نشانه گیری مهاجم سابق پرسپولیس در این بازی بی نظیر بود. او ۳ شوت به چارچوب زد که دو شوتش به گل تبدیل شد. آمار خیرکننده علیپور تنها در گلزنی نبود بلکه در پاس هایش هم دقت بالایی داشت و ۸۶ درصدش به مقصد رسید.

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در پرتغال +عکس

با نگاه به نقشه حرارتی که حرکت بازیکن ایرانی در طول زمان حضورش در زمین را نشان می دهد، متوجه می شوید تنها در خط حمله حضور نداشته و در تمام نقاط زمین حضور داشته و این نشان می دهد در کارهای تدافعی هم به تیمش کمک کرد.

علیپور بعد از مدت ها شبی به یادماندنی در لیگ پرتغال خلق کرد و یکی از بهترین بازی های فصل خود را برای ماریتیمو انجام داد.

یاران علی علیپور از ۲۲ مسابقه با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ پرتغال قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    اینم بازیش بگیر نگیر داره کلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس