رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه به ریاست باقری و اولیانوف با حضور مهدی صفری در وین

هیأت‌های ایران و روسیه به ریاست علی باقری و میخائیل اولیانوف با حضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در وین به گفت‌وگو نشستند.

به گزارش مشرق، امروز (یکشنبه) ۲۴ بهمن ماه و در ادامه رایزنی‌های جاری در وین که از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه و پس از تنفسی ۱۱ روزه برای مشورت هیأت‌ها با پایتخت‌هایشان از سر گرفته شد، نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و روسیه با حضور مذاکره کنندگان ارشد دو کشور در حال برگزاری است.

علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و مذاکره کننده ارشد این کشور ریاست این نشست را برعهده دارند. مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نیز که دیروز به مذاکرات پیوست امروز در این نشست حضور دارد.

رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه در وین

 دیروز (شنبه) ۲۳ بهمن ماه نیز رایزنی‌ها در وین برای رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران در جریان بود و نشست دوجانبه هیأت‌های مذاکره‌ کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران و میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین برگزار شد.

 روز جمعه ۲۲ بهمن ماه نیز کارگروه‌های اقدامات هسته‌ای، ترتیبات اجرایی و رفع تحریم‌ها با حضور کارشناسان ایران و ۱+۴ برگزار شد. پس از آن هم هیأت‌های ایران و چین به گفت‌وگو پرداختند و بعد از آن هم علی باقری و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت‌وگوها جلسه‌ای دوجانبه برگزار کردند.

رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه در وین

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس